Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Har nå bestemt meg for å kjøpe GHD sin rettetang etter å ha lest at denne flere ganger har blitt kåret til den beste.

Har de mange forskjellige rettetanger, eller er det bare den vanlige pluss mini-styleren?

Hvor er den rimeligst?

Har forsøkt å søke på kelkoo, men fant ikke ut så mye.

Hva har dere gitt for den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte flere timer på å prøve å finne en billig en på nett når jeg skulle kjøpe, men enten var frakta svindyr, ellers sendte ikke nettbutikken til Norge osv. Husk at du må betale både frakt, toll og MVA. Det blir nå igrunn hipp som happ.

Så jeg endte opp med å kjøpe hos frisøren. Det kjennes mye tryggere og. Om det skulle være noe feil med den, slipper du jo å sende den avgårde til utlandet og betale postgang (evt. legge ut), og lang tid tar det og.

Koster vel omlag 1500,- hos frisøren. Jeg kjøpte den rosa limited edition for 1900,-

De har forskjellige varianter, ja. Ihvertfall en tynn og en litt feitere som brukes i salonger. Også av og til disse limited edition variantene, men det er jo bare for utseendet da.

Luksus koster! ;)

Gjest Badabing
Skrevet

Takk for svar! Da sparte du meg masse tid og leting på nett, så får jeg heller kjøpe den i salong ;)

Men synes du det virker som den sliter mindre på håret enn andre rettetenger? Synes den jeg har hatt nå har gjort håret mitt så porøst liksom, men så er jeg dårlig på å bruke varmebeskyttende også.. :flau:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

kjøp på feelunique.com. de refunderer toll og moms. pluss at frakten er gratis :)

Skrevet
Men synes du det virker som den sliter mindre på håret enn andre rettetenger? Synes den jeg har hatt nå har gjort håret mitt så porøst liksom, men så er jeg dårlig på å bruke varmebeskyttende også.. :flau:

Har aldri prøvd noen andre rettetenger enn GHD, men majoriteten sier jo at GHD er kongen av rettetenger, og at de som sier noe annet ikke har prøvd andre merker.

Nå bruker jeg ikke min så veldig ofte, og når jeg gjør det bruker jeg alltid varmebeskyttende. Har absolutt ikke lagt merke til noen som helst negativ effekt på håret etter retting ihvertfall.

Har egenhendig herpa håret med bleiking i årevis, så om denne rettetanga gjør noe skade, burde jeg nok ha merka det relativt godt siden det sannsynligvis tåler minimalt.

Håper du blir fornøyd ihvertfall! Og når/om du kjøper en GHD, vil jeg gjerne høre hva du synes om den kontra den du har brukt før. :)

Gjest Badabing
Skrevet

Will do! :) Takk for svar, da blir det shopping av denne i nærmeste framtid :) (Også skal jeg kjøpe varmebeskyttende hos frisøren i dag ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...