Livinita Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei. Brukte et tips her inne om å prøve ingefærkapsler mot kvalmen. Kjøpte Solgar Ginger Root på helsekost (Life) på Svinesund. De virker helt supert, men så var det noen som sa jeg kanskje ikke burde bruke det under svangerskapet. Hun hadde nemlig blitt frarådet det. Så hva skal jeg stole på her? Står at man burde snakke med lege om bruken av dette preparatet i sammenheng med svangerskap og amming. Men han mannen i helsekost foretningen spurte om det skulle være mot kvalme, og hørtes ut som han mente svangerskaps kvalme på måten han sa det! Er det noen som har tips eller råd? Gifter meg om tre dager, og jeg MÅ ta disse pillene, er det eneste som virker mot kvalmen
Gjest Amarena Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg tok selv ingefærkapsler under graviditeten (uten hell), da det er ett av flere velkjente råd mot svangerskapskvalme. Google "ingefær" og "graviditet", så finner du nok en hel del relevant informasjon.
Susan Sto Helit Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Hva er det i de kaplene bortsett fra ingefær? Jeg tok ingefærkapler så lenge jeg var gravidkvalm. Og syntes det var supert, siden det kun var ingefær meg gelatin rundt, og ikke noen "skumle" stoffer.
Aftensol Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Er det denne? http://www.healthstore.uk.com/p74746/SOLGA...0-Vegicaps.html Det står her at den kun inneholder ingefærrot, og kapselen rundt.. Så da kan du trygt spise de Og at det står at du skal høre med legen før du bruker den hvis du er gravid, så står det på så å si alt.. Det sa i hvertfal legen til meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå