Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Er det noen flere enn jeg som ikke får bestilt noe fra Ellos sine nettsider lenger? Får feilmelding uansett pc eller nettleser. Måtte til slutt ringe, men det var laaang telefonkø. Og leveringstiden var mye lengre enn de oppga. Noen flere som har hatt problemer med Ellos? Irriterende når man sitter med tilbud man ikke får benyttet.
Småkjekset Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg bestilte noe derfra for over halvannen uke siden, og fikk det i posten i går.. Synes det var utrolig mye lenger tid enn det som det pleier å ta.. Tror ikke jeg orker å bestille mer fra dem, for en vil jo gjerne ha de tingene en bestiller innen rimelig tid..
FantasDick Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Jeg bestilte nylig en pakke fra Ellos! Bestillingen gikk fint og pakken kom, men jeg har observert en del feil med "mine sider" i de siste ukene. Type "beklager, denne siden kan ikke vises nå".
Gjest Blubberella Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Hvilken del av Min side er du inne på når du får beskjeden, Zaphire? Jeg har funnet ut at det ikke går an å sjekke bestillinger/returer etter et visst klokkeslett på ettermiddagen (17.00 eller noe sånt)... Utover dette har jeg gode erfaringer med Ellos. Tar litt tid å få tilsendt varene, men returordningen fungerer bra og jeg har ikke vært plaget med at nettsidene ikke fungerer.
FantasDick Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Hvilken del av Min side er du inne på når du får beskjeden, Zaphire? Jeg har funnet ut at det ikke går an å sjekke bestillinger/returer etter et visst klokkeslett på ettermiddagen (17.00 eller noe sånt).. Var inne å sjekka nå, men nå var det bare bestillinger/returer som ikke funka, så teorien din kan nok stemme, ja! Men jeg får stadig "det skjedde en feil" når jeg surfer på sidene deres - uansett om det er når jeg kikker på varer, sjekker ønskelisten eller skal legge noe i kurven.
Rafi Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Synes generelt at sidene til Ellos funker dårlig. Ender ofte med at jeg ikke får bestilt!! :/
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Beklager at jeg drar opp en gammel tråd, men denne er visst aktuell fortsatt. Kan noen forklare meg (gjerne med teskje) hvordan i huleste man egentlig bestiller noe fra Ellos? Altså, jeg går inn i kassen, velger betalings- og leveringsmåte, og det står at neste trinn er å godkjenne bestillingen. Problemet er bare at det ikke finnes noen måte å gjøre dette på! Jeg har virkelig lett gjennom hele skjermbildet med lupe. Hvor skal "godkjenn bestillingen" egentlig befinne seg? Jeg får bare opp en "endre betalingsmåte" og en "tilbake til forrige trinn". Hva gjør jeg galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå