Livets datter Skrevet 30. juli 2003 #1 Del Skrevet 30. juli 2003 "Folk står i kø for å testes for kjønnssykdommer på ettersommeren. Sykdommen klamydia er sammen med mopedulykker den vanligste grunnen til at nordmenn oppsøker lege etter ferien. -Det kommer alltid et rush på slutten av sommeren, etter at folk har vært på ferie, sier overlege Karin Edgardh ved Olafiaklinikken i Oslo til Dagsavisen. Olafiaklinikken er Ullevål universitetssykehus' senter for seksuelt overførbare sykdommer og hiv. Blant nordmenn bruker bare 15 prosent kondom ved tilfeldig sex. For grekere er tallet 73 prosent, mens 53 prosent av franskmennene tar sine forholdsregler, viser en rapport fra Nasjonalt Folkehelseinstitutt. " :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juli 2003 #2 Del Skrevet 30. juli 2003 Tragisk!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #3 Del Skrevet 30. juli 2003 Vi har hatt mye tilfeldig sex i sommer, vi! Uten kondom, til og med! Kanskje det er dét undersøkelsen viser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 30. juli 2003 Dere er gale, trøffel! Har dere i tillegg gjort det både her og der...? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #5 Del Skrevet 30. juli 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juli 2003 Ok om dere bare hadde gjort det her, men DER??? Nå gir jeg meg ende over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. juli 2003 #7 Del Skrevet 30. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #8 Del Skrevet 30. juli 2003 Nå gir jeg meg ende over... Nei, der går tross alt grensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. juli 2003 #9 Del Skrevet 30. juli 2003 Du sa jo akkurat at dere hadde gjort d DER!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 30. juli 2003 Godt poeng! Nå er du litt selvmotsigende, trøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #11 Del Skrevet 30. juli 2003 Kjerringpakk!! Hvorfor faller jeg alltid igjennom i selskap med intelligente kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. juli 2003 #12 Del Skrevet 30. juli 2003 Vi avslører deg stadig vekk ja.....!!! ørevoks- og hårbefengte gubberøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå