Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei! Hvilken parfyme synes dere er best å bruke i sommer: Mariah Carey: M eller Britney Spears: (Den lyseblå flaska som heter Mediterian eller noe sånt.)
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Dytter denne litt opp igjen jeg Oii, beklager! Britney Spears heter faktisk ''Curious.'' Dét er den lyseblå flaska hennes.
Gjest LanaLane Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Den eneste kjendisparfymen jeg liker er faktisk Britney sin, så jeg må si den
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Den eneste kjendisparfymen jeg liker er faktisk Britney sin, så jeg må si den Ååååååh og jeg som kjøpte Mariah Carey sin!!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Ååååååh og jeg som kjøpte Mariah Carey sin!! Hvilken av dem er best å bruke i sommer? Jeg synes Mariah Carey er altfor tung! :S
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Parfymen har jeg kjøpt på tilbud fra Tonic skin på strømmen, men vil det være mulig om jeg kan få byttet den på Estetique på Metro storsenter? Den er helt uåpnet, og jeg har kvitteringen. Fikk sååå lyst på britney spears sin :'( Takker for et raskt svar.
Gjest LanaLane Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Du må nok bytte den innen samme kjede, om ikke samme butikk dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 Du må nok bytte den innen samme kjede, om ikke samme butikk dessverre. jeg vet det har vært mye fram og tilbake med parfymene men over tre kilder viser brukere som sier at holdbarheten i parfymen varer i maks to timer, og så lukter man den nesten ikke lenger. vet ikke hva jeg skal gjøre nå. beholde eller bytte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå