Gjest Gjest akkurat nå ;-)... Skrevet 24. juni 2009 #1 Del Skrevet 24. juni 2009 Har datet en fyr i snart 2 mnd. Han er rett og slett han jeg vil ha.... Men begynner å lure litt, for han sender så mixede signaler! Jeg opplever at vi har det utrolig hyggelig sammen hver gang vi møtes, og i sengen går det også bra...I tillegg har han for bare noen dager siden sendt meg mmsbilde fra et familiebesøk, snakket om hva han har av inntekt og sparepenger (hehehe...får meg liksom til å tenke at han tenker litt fremover?...), og da jeg i helgen sa at jeg ikke har planer om å bli alenemor pga manglende prevensjon, så bare smilte han....Han har tilogmed vist meg cv og jobbattester (hihihihi..) for å vise meg at han er en "skikkelig" kar....Alt dette er kjempebra, men likevel er jeg såååå usikker, for han "vil" jo nesten aldri møte meg!!! Jeg føler at jeg spør om vi skal finne på noe ofte, og han kan ikke pga alt fra dugnad til grilling med kompiser osv.Han er en fyr som "alle" skal ha hjelp av, men likevel...Jeg trodde at om man virkelig likte noen, så ville man også møte de litt oftere enn 1 gang per uke???? Samtidig sa jeg for noen dager siden at jeg ikke har planer om å bare være "pulevennen" hans, og da sa han at det var ikke han interessert i heller - han ønsket et skikkelig forhold.. Er det jeg som vil for mye på for kort tid, eller burde varselklokkene ringe nå???Dere menn her på forumet - HVORDAN tenker dere????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusselabb Skrevet 24. juni 2009 #2 Del Skrevet 24. juni 2009 Spør han. Enkelt og greit. Kanskje han synes at en gang i uke er nok selv om du ikke synes det. Kanskje det er det normale for han. Spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 24. juni 2009 #3 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg hadde det ganske så likt som deg en periode. Men jeg fant ut at nå fikk det være nok og nå få han jakte litt. Så jeg sluttet å ta kontakt med han. Etter bare noen dager begynte han å ta mye mye mer kontakt med meg enn det han hadde gjort før! Nå begynte han å ta kontakt flere ganger om dagen! Så mitt råd til deg er å gi han litt rom, han vil sikkert spør DEG om du vil finne på noe noen ganger han også, ikke hele tiden at det er du som spør han. det synes han sikkert er litt kjedelig i lengden. selvføgelig var jeg ikke avvisende når han tok kontakt.... Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men verdt et forsøk? Gutter liker ofte jakten vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juni 2009 #4 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Har datet en fyr i snart 2 mnd. Han er rett og slett han jeg vil ha.... Men begynner å lure litt, for han sender så mixede signaler! Jeg opplever at vi har det utrolig hyggelig sammen hver gang vi møtes, og i sengen går det også bra...I tillegg har han for bare noen dager siden sendt meg mmsbilde fra et familiebesøk, snakket om hva han har av inntekt og sparepenger (hehehe...får meg liksom til å tenke at han tenker litt fremover?...), og da jeg i helgen sa at jeg ikke har planer om å bli alenemor pga manglende prevensjon, så bare smilte han....Han har tilogmed vist meg cv og jobbattester (hihihihi..) for å vise meg at han er en "skikkelig" kar....Alt dette er kjempebra, men likevel er jeg såååå usikker, for han "vil" jo nesten aldri møte meg!!! Jeg føler at jeg spør om vi skal finne på noe ofte, og han kan ikke pga alt fra dugnad til grilling med kompiser osv.Han er en fyr som "alle" skal ha hjelp av, men likevel...Jeg trodde at om man virkelig likte noen, så ville man også møte de litt oftere enn 1 gang per uke???? Samtidig sa jeg for noen dager siden at jeg ikke har planer om å bare være "pulevennen" hans, og da sa han at det var ikke han interessert i heller - han ønsket et skikkelig forhold.. Er det jeg som vil for mye på for kort tid, eller burde varselklokkene ringe nå???Dere menn her på forumet - HVORDAN tenker dere????? Har han datet deg i 2 måneder og kun er interessert i å treffe deg 1 gang i uka, så er han ikke madly in love med deg nei. Jeg hadde i alle fall hatt lyst til å treffe en dame oftere enn det, om jeg var interessert i noe mer enn bare pulevenner..Selv om man "bare" er pulevenner hadde det vel vært kjekt å treffes oftere enn 1 dag i uka. Kanskje en ørliten mulighet for at han bare er en type som egentlig er kjempeinteressert, men bare har deg som siste prioritering - du får jo selv bestemme hvor interessant det er. Endret 24. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. juni 2009 #5 Del Skrevet 24. juni 2009 Takk for var. Men altså....hva er for eksempel vitsen med å spørre meg når og hva jeg skal i ferien hvis han ikke tenker at vi skal noe sammen? Og hva er vitsen med å sende meg nattameldinger x antall ganger per uke? osv.... Skjønner ikke en dritt jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juni 2009 #6 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Takk for var. Men altså....hva er for eksempel vitsen med å spørre meg når og hva jeg skal i ferien hvis han ikke tenker at vi skal noe sammen? Og hva er vitsen med å sende meg nattameldinger x antall ganger per uke? osv.... Skjønner ikke en dritt jeg..... Nei, er jo mulig han er interessert - men at han tydeligvis prioriterer andre ting før deg da. Jeg kjenner i alle fall ingen gutter som - spesielt i startfasen med dating/kanskje bli et forhold - prioriterer alt mulig annet foran jenta som de dater. Er jo stor forskjell på å være sammen hver dag og 1 dag i uka...Sikker på at han ikke bare syns det er kjekt å ha deg som pulevenn da? At han passer på å holde deg "varm" med smser osv. og så treffer han deg for sex - de gangene han måtte føle for det. Syns det i alle fall er sær oppførsel om han virkelig er interessert. Skulle jo tro han hadde behov og ønske om å treffe deg oftere da. Endret 24. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #7 Del Skrevet 24. juni 2009 Skjønner at du reagerer. Ville ikke giddet med en fyr som bare ønsket å se meg en gang i uka. Da ville han nok mistet førsteplassen i køen. Værsågod neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #8 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg ville spurt og kanskje sagt at jeg helst vil at vi skal møtes oftere hvis dere satser på et seriøst forhold. Slev kjenner jeg mennesker med en veldig aktiv hverdag og disse kan nok også møte den de dater 1-2 ganger i uka. Noen trenger også en del alenetid hvis de har mye å gjøre. Hør med han. Ikke baser deg på gjetninger her inne. Mennesker er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå