lovenemo Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Noen som vet om nettbutikker som selger Exuviance?
Gjest Nanne70 Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 I Norge kan du bestille Exuviance fra www.hudspesialisten.no Ellers kan du bestille fra disse: http://www.skinstore.com/ (USA) http://www.dermstore.com/ (USA) http://911skin.com/index.html (USA)
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 jeg har brukt beautybridge.com i mange år. sender kvikt og greit,, bruk alltid first5 så får du 5 prosent.
lovenemo Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Bestilte fra Ebay igår kveld fra en selger som ei venninne har kjøpt en del fra, satser på at det går bra Skal sjekke linkene likevel, kan jo hende det er billigere der, takk! www.hudspesialisten.no var nervedyr! Tydelig at det lønner seg å kjøpe i utlandet. Dobbelt pris og vel så det for de produktene jeg har kjøpt :o Endret 25. juni 2009 av Aryia
lovenemo Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2009 Bestilte produktene forrige onsdag, ett ble sendt på fredag og to på lørdag, idag lå alt i postkassa mi :D Herlig!!
Gjest Nanne70 Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Bestilte produktene forrige onsdag, ett ble sendt på fredag og to på lørdag, idag lå alt i postkassa mi :D Herlig!! Hvor bestilte du fra? Og hvor mye betalte du i frakt/moms? Jeg prøvde nemlig å regne ut hvor mye jeg ville spart på å bestille fra f.eks. BeautyBridge, med frakt og moms ble det ikke store prisforskjellen på selve produktet. Men frakten til Hudspesialisten er grusomt dyr, så en viss besparelse blir det nok uansett.
lovenemo Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2009 Hvor bestilte du fra? Og hvor mye betalte du i frakt/moms? Jeg prøvde nemlig å regne ut hvor mye jeg ville spart på å bestille fra f.eks. BeautyBridge, med frakt og moms ble det ikke store prisforskjellen på selve produktet. Men frakten til Hudspesialisten er grusomt dyr, så en viss besparelse blir det nok uansett. Kjøpte på ebay fra skincare_ave og skindepot. Moms/toll/whatever ble ingenting, de krysset av for at det var gave utenpå pakken, så betalte ikke noe ekstra enn hva selgeren skulle ha. Frakten husker jeg ikke nøyaktig, men det ble under 200 pr produkt inkl frakt. Du får oppgitt prisen i NOK på ebay, for både produkt og frakt. Kommer aldri til å kjøpe fra hudpleiespesialisten, prisen er jo sinnsyk sammenlignet med utlandet.
Gjest Nanne70 Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 betaler ikke toll og moms fra beautybridge Nei, jeg vet at det ikke er toll på kosmetikkprodukter, og mulig at jeg så feil på nettsidene deres, at de sender fraktfritt til Norge. Men MVA må du jo betale når varen kommer til Norge?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 nei du betaler ikke noe extra.. ikke portifritt.kun i usa.
anita2 Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Hei jenter! www.conceptshop.no har opptill 70% på Exuviance og annet kosmetikk, har alt handlet selv. pakket og sendt samme dag!:D
Gjest Elyssa Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Nei, jeg vet at det ikke er toll på kosmetikkprodukter, og mulig at jeg så feil på nettsidene deres, at de sender fraktfritt til Norge. Men MVA må du jo betale når varen kommer til Norge? Hvis du handler for under 250,- betaler du ikke mva. Er det over, får du en regning på resterende momsbeløp. 25%
Jade Skrevet 5. juli 2010 #13 Skrevet 5. juli 2010 Hvis du handler for under 250,- betaler du ikke mva. Er det over, får du en regning på resterende momsbeløp. 25% Det er NOK 200 som er grensen. Og hvis du skal betale moms, så betaler du det på posten når du henter pakken + et gebyr på 108,- (217,- for varer over 1000,-)
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #14 Skrevet 22. desember 2010 står jo på beautybridge at exuviance- produkter ikke sendes utenfor USA? *International Customers please note: Exuviance brand products can not be sold or shipped outside the United States due to various foreign, regulatory and legal considerations.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå