Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei hei... jeg har ikke blitt prøver enda.. ikke egentlig. Samboer har ikke store sexlysten. Men denne måneden hadde vi sex i den usikre perioden. Første blødningsdag var 30. mai. Vi hadde sex natt til 9. juli... og jeg tror eggløsning var ca 13. Er det mulig jeg har blitt gravid? h or sannsynlig er det? Siden søndag ( 6 dager før ikm) har jeg hatt murringer i underlivet og vondt i korsryggen. De senere dagene har vert vert tung i hodet og veldig tett i nesen. Har vert littegranne kvalm inni mellom.. bare et par ganger. Jeg har selvfølgelig ikke klart å la være å teste.. men hadde bare el- tester. I går var teststreken veldig tynn og meget svak.. og kontroll streken klar og tydelig. Jeg tok en ny i morges. siden jeg har hørt at el- tester kan brukes til graviditetstester... da var test- streken mye tydeligere enn i går.. men ikke sterkere enn kontrollstreken. Jeg vet jeg bør ta en graviditetstest om noen dager... men er som de fleste andre prøvere... meget nysgjerrig.. og har lysst på andre sine råd og tanker... Noen???
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Hei hei... jeg har ikke blitt prøver enda.. ikke egentlig. Samboer har ikke store sexlysten. Men denne måneden hadde vi sex i den usikre perioden. Første blødningsdag var 30. mai. Vi hadde sex natt til 9. juli... og jeg tror eggløsning var ca 13. Er det mulig jeg har blitt gravid? h or sannsynlig er det? Siden søndag ( 6 dager før ikm) har jeg hatt murringer i underlivet og vondt i korsryggen. De senere dagene har vert vert tung i hodet og veldig tett i nesen. Har vert littegranne kvalm inni mellom.. bare et par ganger. Jeg har selvfølgelig ikke klart å la være å teste.. men hadde bare el- tester. I går var teststreken veldig tynn og meget svak.. og kontroll streken klar og tydelig. Jeg tok en ny i morges. siden jeg har hørt at el- tester kan brukes til graviditetstester... da var test- streken mye tydeligere enn i går.. men ikke sterkere enn kontrollstreken. Jeg vet jeg bør ta en graviditetstest om noen dager... men er som de fleste andre prøvere... meget nysgjerrig.. og har lysst på andre sine råd og tanker... Noen??? Det skal jo selvsagt stå 9. JUNI! Ellers har jeg også hatt stikninger i magen i sidene.. og tunge, ømme bryster.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Enda sterkere strek på den el- testen jeg tok i dag morges ( to dager før ikm). Og er litt svimmel... veldig trett og tett i nesen. Er det ikke noen med synspunkter? Syns alltid jeg har fått så god hjelp her tidligere...
Mirabella76 Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Tippar folk er leie av slike "Kan eg vera gravid-trådar". Sjå denne tråden: HER Endret 25. juni 2009 av Mirabella76
Gjest Gjest_Tiger Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Enda sterkere strek på den el- testen jeg tok i dag morges ( to dager før ikm). Og er litt svimmel... veldig trett og tett i nesen. Er det ikke noen med synspunkter? Syns alltid jeg har fått så god hjelp her tidligere... Heisann! Gå inn på www.snartgravid.com, der er det mange i din situasjon og som veldig gjerne hjelper deg. Tror også det finnes en egen klubb for de som lurer på symptomer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå