Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet når skattepengene kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine dukket opp på kontoen min i tretiden i ettermiddag ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde skattekort med riktig trekk, og fikk dermed mine penger i fjor, de første i januar ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde skattekort med riktig trekk, og fikk dermed mine penger i fjor, de første i januar ;)

Himmel og hav... Du er vel den samme som skrev i en tilsvarende tråd på økonomi? Altså, det ER ikke så lett å få riktig skattekort! Skatteetaten kan regne veldig feil, det har jeg opplevd selv. Derfor velger jeg konsekvent å betale mer skatt enn det som står på skattekortet. Du er antakelig bare usedvanlig heldig som har fått riktig skatteprosent, for det der er svært vanskelig å få helt riktig.

Gjest Gjest
Skrevet
Himmel og hav... Du er vel den samme som skrev i en tilsvarende tråd på økonomi? Altså, det ER ikke så lett å få riktig skattekort! Skatteetaten kan regne veldig feil, det har jeg opplevd selv. Derfor velger jeg konsekvent å betale mer skatt enn det som står på skattekortet. Du er antakelig bare usedvanlig heldig som har fått riktig skatteprosent, for det der er svært vanskelig å få helt riktig.

Ja, skattetaten beregner feil nesten hver gang. Men da bestiller jeg nytt. Ellers kan man jo spare litt ekstra også, hvis man ikke gidder la staten gjøre det for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...