Gjest bleikfeit Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei! Nå skal jeg igang med oppstramming på treningsstudio.. har ikke gjort dette på nærmere ti år, og nå som jeg har satt to unger til verden vil jeg gjerne gjøre noe med hengemagan! Hva må jeg kjøpe inn av treningsklær? Jeg er veldig opptatt av å ta meg bra ut, så ikke noen sliten joggis her i gården. Hvilke sko og hva slags treningsbukse anbefales her? Skal bedrive typisk spinning/hall - og styrketrening. Takk for alle svar
Chanel.No5 Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 (endret) Ta å skikk litt på ulike nettsider for ideèr. Kan nevne Mitchi, better bodies, reebok, nike for god inspirasjon til hva som er in nå.. Endret 24. juni 2009 av Lotte27
Gjest bleikfeit Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Tusen takk! Har noen forslag til gode sko som egner seg i treningsstudio?
Mercury Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Treningstights er noe jeg forguder. Sitter slik at det nesten kjennes ut som at man trener i bare trusa Ei t-skjorte som puster er også å anbefale.
Chanel.No5 Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Tusen takk! Har noen forslag til gode sko som egner seg i treningsstudio? Elsker Nike Air Shox jeg. Til spinning har jeg spinningsko da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå