Gjest MannligObservatør Skrevet 24. juni 2009 #1 Del Skrevet 24. juni 2009 Stod bak ei jente/kvinne i kassakøen i butikken nå i sta. Flott jente, i en lys lekker sommerkjole. Men jeg la merke til noe pussig: 1. Hun hadde stringtruse, så ikke trusekantene på rompa skulle synes så tydelig gjennom kjolen. 2. Hun hadde BH, som syntes veldig tydelig bak på ryggen. Jeg spør: Hvorfor er dere så inkonsekvente med hensyn til skjuling/ikke-skjuling av undertøyskanter? Det blir jo ganske komisk å observere! Hun hadde ikke digre bryster som krevde at hun hadde BH. Hvorfor er det så viktig å skjule undertøyskanter et sted på kroppen, men ikke på et annet sted?? Merkelig fenomen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #2 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei igjen, og velkommen tilbake Grunnen er fremdeles at mange av oss liker å bruke bh; selv om vi ikke har "digre bryster", så kan det kjennes ganske ubehagelig å gå uten bh. Dessuten er det flere som kikker på rumpa mi enn på ryggen min, så jeg brur meg mindre om undertøykanter på ryggen enn på rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #3 Del Skrevet 24. juni 2009 1. Hun hadde stringtruse, så ikke trusekantene på rompa skulle synes så tydelig gjennom kjolen. Spurte du henne virkelig om årsaken til valg av undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 24. juni 2009 #4 Del Skrevet 24. juni 2009 Eh, det er ikke nødvendigvis pga trusekanten vi bruker stringtruse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusselabb Skrevet 24. juni 2009 #5 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg synes heller ikke det er pent når man ser veldig mye av bhen. Hvis man har stroppeløs kjole eller en med tynne stropper kan man bruke en bh som passer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 24. juni 2009 #6 Del Skrevet 24. juni 2009 Eg lurer litt på kva som er målet ditt, mannlig observatør: a) at jenter sluttar å gå med BH sidan den synes, eller b) at vi sluttar å bruke string og heller brukar truser som synes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 24. juni 2009 #7 Del Skrevet 24. juni 2009 Eg lurer litt på kva som er målet ditt, mannlig observatør: a) at jenter sluttar å gå med BH sidan den synes, eller b) at vi sluttar å bruke string og heller brukar truser som synes? Det går an å reflektere/undre seg over noe uten at man mener at det er feil eller må endres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 24. juni 2009 #8 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg passer alltid på at undertøyet mitt ikke vises. Jeg synes ikke det er noe pent med trusekanter og bh-stropper under en tubetopp f.eks. Bruker jeg klær hvor det er umulig å bruke bh uten at den vises, så lar jeg bh'en ligge hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 25. juni 2009 #9 Del Skrevet 25. juni 2009 Vel, nå kan det jo, som flere i tråden her påpeker, hende at hun ikke bruker stringtruse fordi trusa ikke skal synes under trusa, men fordi hun synes det er mest behagelig med stringtruse? Kan også hende at noen synes det er "flauere" at trusekanten synes enn at bh'en synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. juni 2009 #10 Del Skrevet 25. juni 2009 Og hvorfor skal man på død og liv skjule undertøyet?! Alle går da med undertøy, hvorfor skal det være usynlig...? De fleste går ved med string fordi det er det de liker best, ikke for å ha "usynlig" undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. juni 2009 #11 Del Skrevet 25. juni 2009 He he, regner med det var deg som startet den samme debatten i fjor på disse tider. Jeg bruker ikke stringtruse, og jeg bruker BH. Jeg kler meg slik at det skal se estetisk ut (i min verden) så jeg går ikke med farget undertøy under hvite klær, med mindre det er "to make a statement" knallrosa under hvitt, for eks. Men om det syns at jeg har BH under, når denne ikke syns fargemessig, det bryr jeg meg ikke om. Man går da generelt sett alltid med undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 25. juni 2009 #12 Del Skrevet 25. juni 2009 Det går an å reflektere/undre seg over noe uten at man mener at det er feil eller må endres. Normalt sett, men mistenkjer at TS er den same som maste om dette i fjor, han fekk masse svar, men held fram gnaginga. Difor spør eg kva som er poenget hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludvig Skrevet 25. juni 2009 #13 Del Skrevet 25. juni 2009 Å la trusekanter, strømpekanter m.m. komme litt tilsyne eller skinne gjennom tøyet kan være skikkelig pirrende og sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #14 Del Skrevet 25. juni 2009 Om jeg skjønnet emnetittelen rett er det kanter som synes gjennom klærne du bekymrer deg for. Det kan være ganske vanskelig å finne en bh som ikke synes under klærene. Om man har litt fett på kroppen, vil fettet tyte ut rundt der bh'en er, og kanten vil bli synlig gjennom klærene, med mindre man går i en veldig vid og uformelig sekk. Også på forsiden kan det være vanskelig å skjule toppen av koppene. Det er ikke vår feil at bh'er i dag har så mye krimskrams og så stive kanter at de ikke går i ett med kroppen. Forøvrig stusser jeg litt over at du faktisk vet denne jentens grunner til å gå med string. Spurte du henne virkelig hvorfor hun gikk med string, eller snudde hun seg plutselig og fortalte deg sine tanker om valg av undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 25. juni 2009 #15 Del Skrevet 25. juni 2009 Det er skikkelig ufint å se både baksiden av en bh i full eksponering, og trusekanter igjennom klærne. Tenker dere ikke to ganger før dere trer på dere disse store undisene? Hadde det ennå vært pent undertøy, men nå snakker vi oftest om slitt fra for eks H&M -og jenter, dette er verken pirrende eller sjarmerende. Skjerpengs. Om dere må vise dette, bruk heller en fin bikinitopp da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 25. juni 2009 #16 Del Skrevet 25. juni 2009 Og hvorfor skal man på død og liv skjule undertøyet?! Alle går da med undertøy, hvorfor skal det være usynlig...? De fleste går ved med string fordi det er det de liker best, ikke for å ha "usynlig" undertøy. Enig med Grafica, hvorfor skal man skjule undertøyet? Men finnes det seriøst noen som LIKER å gå med string? Jeg synes i allefall ikke det er spesielt deilig med å ha trusa godt oppe i skrevet... Nei, heller pene sorte pierre robert hipstere, de er både behagelige og fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 25. juni 2009 #17 Del Skrevet 25. juni 2009 det sies disse myke og kant-løse hipsterne fra pierre robert er veldig gode. Men uansett hvilke type sklir de inni stumpen min. Særdeles ubehagelig med begge halvdelene snurpa inni! Så jeg vil heller ha g-streng. Det er tross alt bare noen få cm tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. juni 2009 #18 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg går aldri med g-streng lenger, etter å ha hatt UVI konstant i ett år og fant ut at det ga seg når jeg droppa g-strengen, og jeg opplever aldri problemer med hipstere eller truser som sklir inn i rumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 25. juni 2009 #19 Del Skrevet 25. juni 2009 beklager uvitheten, men hva er UVI? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. juni 2009 #20 Del Skrevet 25. juni 2009 Urinveisinfeksjon. Meget smertefullt og ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå