krillan Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Forloveren til min kommende mann har ikke begynt å planlegge noe til utdrikkningslaget.... Ingen dato, ingen forslag, kompisene hans ringer og spør hva som skjer, og han sier at han vet ikke en gang datoen på bryllupet vårt!!!! Vi gifter oss 29 august. Kan jeg blande meg? Synes så synd på han. Om ikke folk får beskjed om dato og sånt så er det jo stor skjanse for at de ikke kan komme.... Vil ikke si noe til kjæresten min, da vil han bli skuffet... Har snakket med de som skal være med og de lurer på hva som skjer. De er jo mye mer gira på utdrikkningslaget en forloveren! Har ideer og lurer på dato. Hva synes dere? Har dere noen forslag?
lilleGrethe Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Huff, det hørtes ut som en kjedelig situasjon! Hvis forloveren ikke har tenkt å organisere utdrikningslag er det kanskje bedre å overlate jobben til noen av vennene som faktisk er interesserte?
frk.strøken Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Håper virkelig han får ett lag. Men jeg ville heller snakka med de kompisene som var interesert og har ideer. trenger jo ikke nødvendigvis å være forloveden... Det begynner jo å haste litt også, er jo ikke så lenge til dagen. Og mange skal jo på sommerferie.
krillan Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 Takk for svar. Ja, det begynner å haste virkelig. Har som dere sier snakket med kompiser som har ideer, men han bryr seg tydeligvis ikke om disse ideene. Synes dere at jeg kan snakke med hans forlover og hinte til at tiden går og at en kanskje på bestille osv saker og ting? Eller bør jeg holde meg unna. Er bekymret for at alt går rett...¨ Kanskje jeg skal ta meg en prat til. De er redd for å blande seg for mye, og at forloveren føler seg dum og overskjørt
lilleGrethe Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 (endret) Kanskje en av kompisene som kjenner forloveren kan ta en prat med han? Høre om han vil ha hjelp til utdrikningslaget, evt at noen andre arrangerer det om han ikke har tid? Endret 30. juni 2009 av lilleGrethe
Gjest Gjest_ennovy_* Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Ta en prat med han! blir han snurt får han bare bli det, er ikke hans utdrikningslag. Det er jo kjæresten din sitt, du vil jo bare at han skla få et like bra utdrikningslag som det du får:) Er kjærsten din som skal stå i fokus i laget!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Å blande sammen "Forloveden" og "Forloveren" kan skape unødvendig store problemer. Om du skal gifte deg, er det nok greit å lære seg forskjellen på disse to først
lilleGrethe Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Å blande sammen "Forloveden" og "Forloveren" kan skape unødvendig store problemer. Om du skal gifte deg, er det nok greit å lære seg forskjellen på disse to først Oops.. *rette på*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå