Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 hvor kan jeg kjøpe en hengekøye med stativ? og hva koster det?
Makin' it big Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 hvor kan jeg kjøpe en hengekøye med stativ? og hva koster det? Bohus har en kjempestor til 2199,-, og Skeidar har stativ til 1299,- og da kan du kjøpe hvilken hengekøye du vil til. Den fra Bohus har vi på hytta, og den er helt herlig. Dobbel størrelse, med pute og den er lenket i alle retninger, så den ikke går rundt + at den er på hjul.
Pupsilure Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Jernia hadde en i fjor til 500 kr. Jeg ligger i den nå kjempefornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Jeg anbefaler alltid www.laidback.no, etter å ha kjøpt maya-hengekøye der for noen år siden De hengekøyene er suverene, går til og med fint an å sove i dem uten å få vondt i ryggen. Du kan nok få kjøpt dem billigere fra/i utlandet. Stativ selger de også der, men det går jo an å vurdere pris og kvalitet opp mot det de selger på Skeidar o.l.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 takk 2000 er alt for mye for min lommebok dessverre da :/ men skal se på de andre tipsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå