Gjest She16 Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jente på 16 her. Jeg har enda ikke hatt sex, for akkurat det har jeg litt lyst til å vente litt med, men har rota/kyssa/klint med gutter. Etterpå jeg har gjort det, og går på do, så er jeg kjempevåt, tvers gjennom trusestoffet, nesten helt gjennom dongeribuksa er det seigt slim! Blir alle jenter så våte, bare av å kysse en gutt?
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Det er mange som betrakter kyssing mer intimt enn sex! :-)
sophhaa Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Jeg ble alltid våt av klining da jeg var yngre, nå skjer det ikke hele tida, men det skjer (er 25)
Gjest Shelob Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Ja det er vanlig. Men sikkert like vanlig å ikke bli det.
Filur Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Jeg tenker med en gang på de første gangene man roter med en man er veldig forelsket i. Da er det fort gjort å bli litt klam.. Eller bare en som er veldig flink til å kysse som man er tiltrukket av.
Gjest Kavring Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Jeg blir også det. Men jeg kan også bli våt bare jeg prater med han jeg er litt interessert i på telefonen.
Ethereal Skrevet 24. juni 2009 #9 Skrevet 24. juni 2009 Jeg blir også det. Men jeg kan også bli våt bare jeg prater med han jeg er litt interessert i på telefonen. Signerer denne, jeg
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #10 Skrevet 24. juni 2009 Jeg blir også det. Men jeg kan også bli våt bare jeg prater med han jeg er litt interessert i på telefonen. Sånn er jeg også. Og jeg er forelsket!!!!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #11 Skrevet 24. juni 2009 Etterpå jeg har gjort det, og går på do, så er jeg kjempevåt, tvers gjennom trusestoffet, nesten helt gjennom dongeribuksa er det seigt slim! Seigt slim? :klø: Kanskje du bør få en legesjekk?
Gjest gjest-jente Skrevet 24. juni 2009 #12 Skrevet 24. juni 2009 Kyssing/Klining er UNDERVURDERT Kyssing kan være veldig veldig opphissende og turn-on for min del ! Men må vel og merke være en god kysser.... 1
Rimmern Skrevet 25. juni 2009 #13 Skrevet 25. juni 2009 Det kommer da helt an på hvor opphisset man er/blir, noe som bl.a. (men selvsagt ikke bare) har sammenheng med forelskelse. Man blir våt fordi man blir opphisset.
Gjest gjestkvinne Skrevet 25. juni 2009 #14 Skrevet 25. juni 2009 Det kommer da helt an på hvor opphisset man er/blir, noe som bl.a. (men selvsagt ikke bare) har sammenheng med forelskelse. Man blir våt fordi man blir opphisset. Da jeg var nyforelsket - ble jeg klissvåt bare jeg snakket med min utkårede i TELEFONEN og hørte stemmen hans .Og vi snakket IKKE om noe sexy ...bare vanlig prat som at " han er på tur til meg snart " ....nok til at det renner over hos meg ...he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå