Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå lest en del tråder om utroskap og det virker som om folk tror at utroskap alltid kommer for dagen.

Jeg tror muligens at utroskap over lengre tid vil mest sannsynligvis bli avslørt etter hvert. Men jeg har vanskelig for å tro at utroskap begått en gang vil komme frem uansett. Muligens det avhenger litt om man har betrodd seg til noen venner om utroskapet eller om man selv sier det til partneren pga dårlig samvittighet.

Men jeg vil tro at utroskap som har skjedd en gang, og densom var utro velger å ikke fortelle dette til noen, og personen den var utro med er ikke i sin egen omgangkrets, så vil jeg tro at det er gode muligheter for å kunne leve livet som vanlig uten at det noen sinne blir oppdaget.

Jeg er av den tro at det skjer mye mer utroskap enn det som blir avslørt.

Har dere noen erfaring med eller kjenner til historier hvor utroskapet aldri ble avslørt av partneren? Og at livet etterpå kan faktisk fortsette som normalt som om ingenting skjedde? Aldri er kanskje feil begrep her. At utroskapet har ikke blitt oppdaget så langt passer bedre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis de som har vært sammen ikke sier det tiil noen og ikke er blitt observert vil jo ingen finne det ut heller.

Tror nok dessverre det skjer oftere enn vi liker å tro.

Skrevet

Det skjer nok oftere enn vi tror, det er nok mange der ute som har svin på skogen som aldri blir avslørt.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vet om fler som har vært utro (ikke sex) som ikke er oppdaget nå mange år etterpå. De forholdene holder fremdeles, og går de i oppløsning så er det ikke pga at de var utro for mange år siden.

Min x-mann vet ikke at jeg var utro (ikke sex) for mange år siden. Jeg var litt redd for at han skulle finne det ut, men det må man leve med, man glemmer det i hverdagen med unger, jobb mm.

Nå har jeg et forhold til en gift mann og er mer redd for at det blir oppdaget. Regner med at han aldri kommer til å fortelle kona om det, og hvis ekteskapet holder så tror jeg han lever fint med det.

Gjest Gjest_jada_*
Skrevet
Vet om fler som har vært utro (ikke sex) som ikke er oppdaget nå mange år etterpå. De forholdene holder fremdeles, og går de i oppløsning så er det ikke pga at de var utro for mange år siden.

Min x-mann vet ikke at jeg var utro (ikke sex) for mange år siden. Jeg var litt redd for at han skulle finne det ut, men det må man leve med, man glemmer det i hverdagen med unger, jobb mm.

Nå har jeg et forhold til en gift mann og er mer redd for at det blir oppdaget. Regner med at han aldri kommer til å fortelle kona om det, og hvis ekteskapet holder så tror jeg han lever fint med det.

Håper du ikke er sann, men hvis du er det, håper du ikke er noen jeg kjenner!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Lengste "forholdet" jeg har hatt til en utro kvinne var 2 år. Det ble aldri oppdaget. Faktisk har INGEN av de utro kvinnene jeg har hatt "forhold" til blitt tatt. Eneste var hun som fortalte det til sin mann... :roll: Og det var IKKE samvittigheten som trigget henne til å fortelle... :roll:

Gjest Gjest_jada_*
Skrevet
Eneste var hun som fortalte det til sin mann... :roll: Og det var IKKE samvittigheten som trigget henne til å fortelle... :roll:

Hva var det da???

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hva var det da???

Mannen hennes var for snill, så hun fikk et behov for å tråkke på han. Der i gården ble det å snakke om ting sett på som en svakhet. Så hun gjorde ALT hun kunne for å fremprovosere en krangel.

Gjest Gjest_jada_*
Skrevet
Mannen hennes var for snill, så hun fikk et behov for å tråkke på han. Der i gården ble det å snakke om ting sett på som en svakhet. Så hun gjorde ALT hun kunne for å fremprovosere en krangel.

Da skjønner jeg jo ikke helt hvorfor hun ikke bare avsluttet dette forholdet som åpenbart ikke hadde livets rett...og ble sammen med deg i stedet?

Gjest Gjest
Skrevet
Lengste "forholdet" jeg har hatt til en utro kvinne var 2 år. Det ble aldri oppdaget. Faktisk har INGEN av de utro kvinnene jeg har hatt "forhold" til blitt tatt. Eneste var hun som fortalte det til sin mann... :roll: Og det var IKKE samvittigheten som trigget henne til å fortelle... :roll:

Har ikke du klaget fælt her inne fordi du er blitt bedratt?

Så flyr du rundt og har et forhold til damer som er i forhold selv?

Lærte kanskje ingenting av hvordan det er å være den parten som blir bedratt, kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet
Har ikke du klaget fælt her inne fordi du er blitt bedratt?

Så flyr du rundt og har et forhold til damer som er i forhold selv?

Lærte kanskje ingenting av hvordan det er å være den parten som blir bedratt, kanskje?

enig. dumt du skrev dette, brutal mann. begynte nemlig å tro på det du stod for.

Skrevet
enig. dumt du skrev dette, brutal mann. begynte nemlig å tro på det du stod for.

Hehe.. vi skal vel ikke tro på alt vi leser?

Disse utroskap trådene er uendelige..

Brutal mann liker å provosere litt :)

Ikke la dere fortvile av hans innlegg.. mener det godt;ø)

Skrevet

Jeg har en bekjent som har vært utro titalls ganger. Hennes mann vet ingenting. Tviler på at han vil få vite noe heller.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg fant ut av min eks utroskap da han fortalte meg det over ett år i ettertid. Da hadde han vært sammen med en annen dame (over tid) mens han var sammen med meg. Hvis ikke han hadde fortalt det av seg selv (i fylla til og med..) hadde jeg nok aldri funnet ut av det.

Gjest Gjest_Trulta_*
Skrevet

Er gift og har hatt et forhold til en gift mann i 4 år. Ikke oppdaget !! Tror det er VELDIG mange slike forhold som heller ikke blir oppdaget.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror det vil komme for en dag, en eller gang, uansett!

Et eksempel:

Jeg vet ikke om mannen min er/har vært utro, jeg har aldri trodd det om ham for å være helt ærlig, men i går kveld kom det en kommentar som fikk meg til å lure på om han har vært det likevel...

Hvorfor jeg plutselig har begynt å tenke på det, er fordi han forsnakket seg i går kveld, da vi satt og snakket om hvor vi hadde lyst til å dra på ferie.

Plutselig utbrøt han: "husker du den gangen vi var i Xxxx? Så fint vi hadde det der! Kanskje vi skulle reist tilbake dit?"

Dette var et sted der han hyppig brukte å reise til i forbindelse med jobben for 8-10 år siden, men jeg har aldri vært på det stedet han snakket om, noe jeg også sa.

Men han fortsatte å insistere!

Han la ut om alt vi hadde gjort, hvor vi hadde spist, hvor vi hadde elsket... detaljer som var virkelig romantiske... men jeg vet at han ikke har opplevd dette med meg.

Jeg spurte om han ikke kunne vært der sammen med noen andre før han møtte meg, men det var han veldig klar på! Han hadde bare vært der med jobben, og den jobben fikk han lenge etter vi ble gift...

Så, siden han ikke har vært der sammen med meg, har han enten vært der sammen med noen før han møtte meg, eller så har han vært utro... :forvirret:

Og siden han insisterer på at han ikke har vært der før han ble gift med meg, så sier vel svaret seg selv? gjør det ikke? :tristbla:

Skrevet
Et eksempel:

Jeg vet ikke om mannen min er/har vært utro, jeg har aldri trodd det om ham for å være helt ærlig, men i går kveld kom det en kommentar som fikk meg til å lure på om han har vært det likevel...

Hvorfor jeg plutselig har begynt å tenke på det, er fordi han forsnakket seg i går kveld, da vi satt og snakket om hvor vi hadde lyst til å dra på ferie.

Plutselig utbrøt han: "husker du den gangen vi var i Xxxx? Så fint vi hadde det der! Kanskje vi skulle reist tilbake dit?"

Dette var et sted der han hyppig brukte å reise til i forbindelse med jobben for 8-10 år siden, men jeg har aldri vært på det stedet han snakket om, noe jeg også sa.

Han la ut om alt vi hadde gjort, hvor vi hadde spist, hvor vi hadde elsket... detaljer som var virkelig romantiske... men jeg vet at han ikke har opplevd dette med meg.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok spurt litt mer om dette.

Men det kan hende at personer som er utro bare en gang, og aldri ble oppdaget, at de er mer avslappet og glemmer at det er en hemmelighet og forsnakker seg.

Skrevet
Jeg tror det vil komme for en dag, en eller gang, uansett!

Et eksempel:

Jeg spurte om han ikke kunne vært der sammen med noen andre før han møtte meg, men det var han veldig klar på! Han hadde bare vært der med jobben, og den jobben fikk han lenge etter vi ble gift...

Så, siden han ikke har vært der sammen med meg, har han enten vært der sammen med noen før han møtte meg, eller så har han vært utro... :forvirret:

Og siden han insisterer på at han ikke har vært der før han ble gift med meg, så sier vel svaret seg selv? gjør det ikke? :tristbla:

Faktisk så er jeg litt usikker på hva jeg ville ha gjort. Jeg har opplevd en gang at jeg hadde mistanke at samboeren var utro. Og gravde og gravde og gravde. det kom ingenting godt ut av det. Nå i ettertid så er jeg ganske sikker at han ikke var det. Men nå i ettertid så kan jeg også si at hadde han faktisk vært utro så tror jeg ikke jeg ville vite det. Mest fordi det i så fall ville vært en en gangs tilfelle da dette var på en guttetur i utlandet. Jeg vet egentlig ikke hva jeg ville ha gjort. Tror ikke jeg hadde klart å ikke vite hvis jeg hadde mistanke.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg kjenner til episoder der partneren ikke har fått vite noe. Kjipt å vite slikt egentlig :/

Gjest brutal_mann
Skrevet
Da skjønner jeg jo ikke helt hvorfor hun ikke bare avsluttet dette forholdet som åpenbart ikke hadde livets rett...og ble sammen med deg i stedet?

Ingen som ble sammen med meg. Jeg avsluttet denne relasjonen FØR hun fant ut det var smart å fortelle ordrett om sitt sidesprang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...