Gjest blærum Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Eksen min var utro. Jeg ble knust, og jeg slo opp. Hun ble sammen med fyren er par dager etterpå. Han er en skikkelig rundbrenner, så jeg visste hva hun hadde i vente. Nå er det gått to måneder. Og en av venninnene mine pulte ham for noen uke siden. Nå sitter eksen min og griner og sender meldinger til meg! Og ja, jeg nyter det! Glem det, din fitte!
Gjest LanaLane Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Jeg hadde nok reagert på samme måte som deg
Katitzi Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Hehe, ja, skadefryd kan være en fin fryd det når du ble utsatt for akkurat det samme av nettopp den personen som opplever det nå. Fint med ris til egen bak, og ja, jeg skjønner at du nyter det.
Gjest blærum Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Jeg skal gi meg selv noen dager til å nyte dette. Så skriver jeg henne ut av livet mitt for godt. Holder på å date en ny herlig jente som visstnok er dritforelsket i meg allerede (hørt fra hennes venner). De siste månedene har vært jævlige. Har aldri vært så deprimert i mitt liv før, drakk som bare det, nesten hver dag, men nå er jeg på topp igjen! Sommer og greier. Måtte bare få ut litt gleder Forresten. Jeg håper egentlig det går bra med eksen min etterhvert. Hater henne ikke såå mye. Men meg trenger hun aldri snakke med igjen.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 og her mater vi trollet som bare det ser jeg..
Pokahonta Skrevet 24. juni 2009 #10 Skrevet 24. juni 2009 Jeg tror faktisk ikke dette er noe troll jeg! (men det var langt mere behagelig å være på KG når kun innloggede folk kunne delta).. Uansett.. Vi liker den makten vi kan få over dem som har dumpet oss. Sånn er det igrunnen bare!! Jeg gjør også det når muligheten byr seg!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #11 Skrevet 24. juni 2009 livet er for kort til å kastes vekk på slike , ser ikke helt hvorfor du nyter det da
Gjest LanaLane Skrevet 24. juni 2009 #12 Skrevet 24. juni 2009 Det må da være lov å ha litt skadefryd over noen som behandla deg som crap? F.eks om du har blitt dumpa av en fyr fordi han trodde han kunne få noe bedre. Om han da kommer noen mnd etter og trygler deg om å få komme tilbake fordi gresset ikke var grønnere likevel, og du er komplett over ham, er det ikke lov til å godte seg litt? Ja, jeg håper dette skal skje med meg om noen lurte
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #13 Skrevet 24. juni 2009 njo..men livet har hverfall lært meg å kontrollere slike føleser, de er mer ødeleggende enn sunne..bare å gå videre uten en tanke.
Eplefe Skrevet 24. juni 2009 #14 Skrevet 24. juni 2009 Pft. Man har lov å nyte det! Dette er mennesker som har påført deg smerte som har det vondt. Selvsagt skal man ikke ønske at det vedvarer, men å smake sin egen medisin har man ikke vondt av.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #15 Skrevet 24. juni 2009 Pft. Man har lov å nyte det! Dette er mennesker som har påført deg smerte som har det vondt. Selvsagt skal man ikke ønske at det vedvarer, men å smake sin egen medisin har man ikke vondt av. vel, nok av mennesker som påfører en smerte..hvorfor bry seg mer enn ett minutt eler to, det kommer en tid der en inser at det bare er meningsløst anyway..men men, vi er alle forskjellige
kristian82 Skrevet 24. juni 2009 #16 Skrevet 24. juni 2009 Eksen min var utro. Jeg ble knust, og jeg slo opp. Hun ble sammen med fyren er par dager etterpå. Han er en skikkelig rundbrenner, så jeg visste hva hun hadde i vente. Nå er det gått to måneder. Og en av venninnene mine pulte ham for noen uke siden. Nå sitter eksen min og griner og sender meldinger til meg! Og ja, jeg nyter det! Glem det, din fitte! Høres ut som et vakkert innslag av karma
Gjest Glør Skrevet 25. juni 2009 #18 Skrevet 25. juni 2009 Troll? Jeg innrømmer gjerne at jeg fryder meg hver gang jeg hører at eksen som banka meg saboterer sitt eget liv. Å gå aktivt inn for å hevne seg er barnslig, å fryde seg over omstendigheter er greit.
Gjest KateW Skrevet 25. juni 2009 #19 Skrevet 25. juni 2009 Men det beste er faktisk når man støter på eksen og man ikke kjenner noenting, verken hat, sorg, tiltrekking, vonde følelser, redsel, panikk eller noe, kun likegyldighet. Det er faktisk det beste, syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå