Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Vi har fått oss billetter til Michael Jackson konserten i London fredag 28/8-2009. Datteren vår har fått time til operasjon 18/8 og vi kan derfor ikke reise på denne konserten. Vi ønsker virkelig ikke å gå glipp av konserten, så jeg tenkte at løsningen på dette ville være å forsøke å bytte billettene til et senere tidspunkt. Tenkte å legge ut på Finn.no at vi ønsker å bytte til to billetter (sitteplasser) en fredag/lørdag i februar/mars. Ønsker helst to billetter til den aller siste konserten, men alle helgekonserter er av interesse. Jeg er veldig redd for å bli lurt og sitte igjen uten mine billetter og ingen i retur. Problemet med disse billettene er at de ikke utstedes før rundt 10 dager før konserten. Vi må jo bestille fly/hotellbilletter en god stund før avreise for å få dette så billig som mulig. Jeg er da redd for å bli sittende igjen med billetter til fly/hotell og ingen til konserten. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå å bli lurt? Jeg vil jo ikke tro at noen gjør dette, men det er så rift om disse billettene at jeg er litt skeptisk i dette tilfelle.
MissStiles Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg fikk bytta madonna billettene mine til en annen dato. Jeg valgte å møte personen jeg byttet med. Man er vel aldri helt 100% sikret mot å bli lurt men jeg stoler på henne, samme som at hun må stole på meg. Om at billettene er ekte.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 r.i.p Anonymous poster hash: c3942...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå