ellen :) Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 som dere sikkert skjønner skulle jeg ha reductil, men på apoteket i dag fikk jeg noe som skulle være akkurat det samme, men en annen produsent.Jeg fikk sibutramin sandoz noen som har prøvd det?
Maine coonen Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Dette er et synonympreparat, dvs det samme preparatet, med de samme virkestoffene, men det er laget av en annen produsent. Da er sikkert dette et billigere merke siden apotekene er pliktige til å selg det billigste alternativer at like preparater.
ellen :) Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2009 Dette er et synonympreparat, dvs det samme preparatet, med de samme virkestoffene, men det er laget av en annen produsent. Da er sikkert dette et billigere merke siden apotekene er pliktige til å selg det billigste alternativer at like preparater. ok, det vil si att jeg ikke har blitt lurt?!?!?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Jeg blir alltid spurt på apoteket om jeg vil ha orginalpreparat, eller et annet, som er litt billigere. Jeg pleier å holde meg til de orginale. Synes ihverfall de kunne spurt deg, men du har nok ikke blitt lurt.
Gjest KateW Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Jeg takker alltid uten unntak ja til det billigste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå