Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Huseier har snakket om å beise terrasen sin og vi har sagt ja til at det kan vi sikkert få ordnet (siden han bor et stykke unna o.s.v), har snakket med han jeg bor med og pappa og de mener begge at vi burde få avslag på leia den måneden vi gjør det (altså neste), men er det normalt og hvor mye er det evt fonuftig og spørre om? Hadde det vært en liten terrase så hadde det ikke vært noe problem, men dette er en terrase på 65kvm med rekkverk, og de har ikke vært gjor noe som helst der de siste 5 årene, vi har jo også kuttet ned gresset i hagen hvor det ikke har vært gjort noe på 5 år heller så ja, litt mer arbeid enn vi hadde forventet ettersom huseier sa han skulle gjøre dette før vi flyttet inn.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Ta betalt for materialene som blir brukt + timelønn. Jeg vet ikke hvor mye som er riktig å ta pr. time dessverre, har ingen erfaring med sånt. Men når det er huseier som tar initiativet er det bare rett og rimelig at du for noe for det. 100 per time er en ok pris kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Når det er huseier som vil at jobben skal gjøres, så er det rett og rimelig at du får lønn for å gjøre jobben. Hvor mye er jeg usikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå