Haris Pilton Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har lagt ut ønskes leid-annonse og har fått to telefoner i dag ang to kjekke leiligheter Jeg skal på en visning i kveld og en i morgen på dagtid, jeg er den eneste som skal så det er ikke sånn stor fellesvisning med mange om beinet. Det jeg lurer på er hvis leiligheten jeg ser på i dag er ganske grei, men jeg vil se den andre i morgen før jeg bestemmer meg, og utleieren i dag vil ha meg, kan jeg da spørre om jeg kan vente til i morgen med å gi svar fordi jeg skal på en til visning? Eller bør jeg ikke si at jeg skal på en annen visning? Tenker gjerne utleieren blir litt stressa, vil ha svar med en gang osv, ikke gidder "konkurranse" og dermed gir meg et ultimatum der og da, eller noe... hehe. Jeg er så stressa at jeg tenker jo så klart worst case scenario Det er egentlig den jeg skal på i morgen som virker mest fristende (myyye nærmere skolen, og midt i sentrum), men jeg har ikke lyst til å ødelegge sjangsene mine på den første i dag siden jeg tross alt ikke vet sikkert om jeg hverken liker eller får den jeg skal se på i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg synes det er naturlig å be om betenkningstid uten at man trenger å opplyse om hvorfor. Det er ganske tøft å skulle ta en så viktig avgjørelse uten å få tid til å tenke seg om. Så siden det ikke er mange flere som skal på visning så synes jeg godt du kan be om litt tid før du svarer.
Katitzi Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Får du tilbudet der og da, så kan du uten problem si at du ringer i morgen kveld og gir beskjed om hva det blir til da. Ved å si det, må du jo også regne med at utleier kan finne på å ha andre på visning som du ikke vet om, det kan jo uansett hende det er andre som er invitert til å se på den på andre tidspunkt som du ikke vet om Lykke til:)
Gjest Glør Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Da jeg gikk på visninger nylig ville både vi og utleier ha en dag eller to å tenke på, i de fleste av tilfellene, så det er nok normalt. Du trenger jo ikke si at du skal på flere visninger, men si at du vil tenke på det en dag eller to, og avtale når du skal ringe.
Kakee Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Kan jeg spørre hvor du la ut ønskes leid annonse? Finn? Skal gjøre det selv, men det koster jo 500,- på finn.no..
Haris Pilton Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2009 Kan jeg spørre hvor du la ut ønskes leid annonse? Finn? Skal gjøre det selv, men det koster jo 500,- på finn.no.. Det er gratis å legge ut på hybel.no Forresten endte det med at jeg bare sa jeg trengte betenkningstid, så nå har jeg 24 timer på meg. Men tror ikke jeg vil ha den, det var virkelig verdens mest bissare sammensetning av stygge møbler der inne.
Kakee Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Det er gratis å legge ut på hybel.no Forresten endte det med at jeg bare sa jeg trengte betenkningstid, så nå har jeg 24 timer på meg. Men tror ikke jeg vil ha den, det var virkelig verdens mest bissare sammensetning av stygge møbler der inne. Takk for svar La du ut bilde av deg selv?
Gjest gjest- silje Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Det er gratis å legge ut på hybel.no Forresten endte det med at jeg bare sa jeg trengte betenkningstid, så nå har jeg 24 timer på meg. Men tror ikke jeg vil ha den, det var virkelig verdens mest bissare sammensetning av stygge møbler der inne. Er det møblert leil. du ser etter da?
Haris Pilton Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2009 Er det møblert leil. du ser etter da? Hverken eller, gjør meg ingenting at det er møblert så lenge det er OK møbler og ikke sånn at det ser ut som om noen har handlet på fretex i blinde.
Wonders Skrevet 25. juni 2009 #10 Skrevet 25. juni 2009 så klart ikke! Be de gi deg minimum 2 dager å tenke på. Si du er veldig rolig og stabil, at du ikkr tar forhastede beslutninger, og vil gjerne gripe denne sjansen de har gitt deg på dette herlige hjemmet.
Haris Pilton Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. juni 2009 Skal på visning igjen om en halvtime og håper denne er bedre enn den i går! Har 3 1/2 time på meg å bestemme meg for den jeg var på i går men håper jeg bare elsker den jeg skal på nå og at huseieren elsker meg også litt
Haris Pilton Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2009 Jeg elsket den og han elsket meg og nå er jeg ikke hjemløs lenger
Gjest gjest- silje Skrevet 25. juni 2009 #14 Skrevet 25. juni 2009 Gratulerer! Fint du ikke er hjemløs lengre..
Kakee Skrevet 25. juni 2009 #15 Skrevet 25. juni 2009 Så bra, skulle ønske jeg var like heldig (Ikke hjemløs helt ennå, men )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå