Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg og min x var sammen i 3,5 år og det siste halv året har det vært mye frem og tilbake. Jeg har blitt såret av han flere ganger, men jeg bestemte meg for at nå er det nok for en stund siden! NÅ har jeg endelig klart å komme over han og fått livet mitt tilbake.

Utrolig deilig å kunne leve uten hva hvis, hva om hele tiden!

Ville bare si det...... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg og min x var sammen i 3,5 år og det siste halv året har det vært mye frem og tilbake. Jeg har blitt såret av han flere ganger, men jeg bestemte meg for at nå er det nok for en stund siden! NÅ har jeg endelig klart å komme over han og fått livet mitt tilbake.

Utrolig deilig å kunne leve uten hva hvis, hva om hele tiden!

Ville bare si det...... :-)

Nice! Vært der og kjenner følelsen av lettelse langt inni kroppen når jeg leser det du skriver. Det er som å ha klatret et høyt fjell eller fått beste karakteren mulig. Det er en følelse av å ha overvinnet det man ikke trodde var mulig!!

Jeg nyter ennå følelsen av seier over å kommet over eksen.. ett år etter at jeg endelig kom over han og med ny kjæreste og greier. Smiler ennå!

Gjest LanaLane
Skrevet

Gleder meg til den dagen jeg kan si det samme :D (men jeg tror den dagen kommer snarere enn jeg trodde)

Gjest Gjest
Skrevet
Gleder meg til den dagen jeg kan si det samme :D (men jeg tror den dagen kommer snarere enn jeg trodde)

Dessverre er det ingen som kan hjelpe deg over å kommer over vedkommende, men det som endelig hjalp meg var at jeg endelig så hvordan han behandlet meg og etter det så jeg han aldri på samme måte igjen!

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg har tro på deg jeg!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...