Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leting etter en kajal/øyenskyggepenn med glitter i. Gjerne en i mørk lilla/blå-lilla, evt mørk brun. Det må være tydelige glitterpartikler i. Kjøpte en på H&M, men kvaliteten er elendig. Vet noen hvilke sminkemerker som har en slik penn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hot Topic har GARANTERT noe i den banen, om du tåler liquid liner, og Urban Decay har sikkert noe de òg.

Skrevet

Hvis du går på vita så har de flytende glitter eyeliner.. Da kan du ta den fargen du vil under, og legge på så mye glitter du vil oppå der igjen :) Det funker kjempe bra, den sitter godt på og et lett å legge på... Jeg har den i flere farger..

Skrevet

Takk for tips, men det er ikke flytende eyeliner jeg er ute etter, men en kajal/skyggepenn man kan duse utover. tror jeg sjekket urban Decay da jeg var i London nylig, men de hadde ikke...

Flere tips?? :)

Skrevet

De har kajal med shimmer på Tikei.se. De har hyggelig porto og kjapp levering. Jeg har kjøpt meg den som heter champagne spark. Ferskenfarge :)

Skrevet
De har kajal med shimmer på Tikei.se. De har hyggelig porto og kjapp levering. Jeg har kjøpt meg den som heter champagne spark. Ferskenfarge :)

Ok, takk, skal testes! :)

Skrevet

MakeupStore har!! De er myke og lette å duse ut, og har nice glittereffekt! Jeg bruker selv en i mørk turkis-grønn, kjempefin!

Skrevet

Jeg forsøkte den fra Tikei i går og den får tommel ned. Gir ikke noe farge og er røff mot huden og glitteret smitter av og havner overalt i fjeset, ikke noe tess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...