tante fiolett Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Er på leting etter en kajal/øyenskyggepenn med glitter i. Gjerne en i mørk lilla/blå-lilla, evt mørk brun. Det må være tydelige glitterpartikler i. Kjøpte en på H&M, men kvaliteten er elendig. Vet noen hvilke sminkemerker som har en slik penn?
Eplefe Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Hot Topic har GARANTERT noe i den banen, om du tåler liquid liner, og Urban Decay har sikkert noe de òg.
Aftensol Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Hvis du går på vita så har de flytende glitter eyeliner.. Da kan du ta den fargen du vil under, og legge på så mye glitter du vil oppå der igjen Det funker kjempe bra, den sitter godt på og et lett å legge på... Jeg har den i flere farger..
tante fiolett Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2009 Takk for tips, men det er ikke flytende eyeliner jeg er ute etter, men en kajal/skyggepenn man kan duse utover. tror jeg sjekket urban Decay da jeg var i London nylig, men de hadde ikke... Flere tips??
Tusle Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 De har kajal med shimmer på Tikei.se. De har hyggelig porto og kjapp levering. Jeg har kjøpt meg den som heter champagne spark. Ferskenfarge
tante fiolett Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2009 De har kajal med shimmer på Tikei.se. De har hyggelig porto og kjapp levering. Jeg har kjøpt meg den som heter champagne spark. Ferskenfarge Ok, takk, skal testes!
LilleEkorn Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 MakeupStore har!! De er myke og lette å duse ut, og har nice glittereffekt! Jeg bruker selv en i mørk turkis-grønn, kjempefin!
Tusle Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Jeg forsøkte den fra Tikei i går og den får tommel ned. Gir ikke noe farge og er røff mot huden og glitteret smitter av og havner overalt i fjeset, ikke noe tess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå