ZINA Skrevet 24. juni 2009 #1 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei, Jeg trenger hjelp til å bestille en rimelig pakke for 2 ukers ferie til Mallorca. Vi er en familie med 2 barn( 7,17) og er klar til å reise fra tirsdag 30 juni. Lurer på hva som er smart å gjøre, bestille charter tur, eller flybilletter og ovenatting hver for seg. Hva er billigst leie ferieleilighet eller bo på hotell? Det jeg har klart å få til nå er: Flybilletter fra Termainal.no for kr. 10.146,- og hotell fra Expedia for kr. 8.190,-. Tilsammen kr. 18.336,- Ferietid: 30 juni-14 juli Vil prøve å holde meg under den prisen hvis mulig. Takker alle som kommer med tips og råd for noe billigere, og setter pris på raskt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 24. juni 2009 #2 Del Skrevet 24. juni 2009 2 uker til den prisen synes jeg høres veldig bra ut. Jeg tror IKKE du får leid en ok leilighet til 4000,- (eller mindre) per uke. Men det spørs jo hvor på øya du vil bo.... Det er godt mulig du kan få en hoppepåtur (charter) til lavere totalpris. Men det blir jo litt gambling da. Hvor på Mallorca har dere tenkt dere forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 24. juni 2009 #3 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei, Jeg trenger hjelp til å bestille en rimelig pakke for 2 ukers ferie til Mallorca. Vi er en familie med 2 barn( 7,17) og er klar til å reise fra tirsdag 30 juni. Lurer på hva som er smart å gjøre, bestille charter tur, eller flybilletter og ovenatting hver for seg. Hva er billigst leie ferieleilighet eller bo på hotell? Det jeg har klart å få til nå er: Flybilletter fra Termainal.no for kr. 10.146,- og hotell fra Expedia for kr. 8.190,-. Tilsammen kr. 18.336,- Ferietid: 30 juni-14 juli Vil prøve å holde meg under den prisen hvis mulig. Takker alle som kommer med tips og råd for noe billigere, og setter pris på raskt svar. Hvor i Norge flyr du fra? Hvor på Mallorca vil du bo? Er det ting du vil være i nærheten av? (strand?) Vil/må dere ha basseng? Vil dere bo stille og rolig eller nær et sentrum men fart og moro? Det hotellet fra Expedia - hvor henne ligger det? Jeg bodde privat på Mallorca i fjor og måtte betale 16.000,- for flybilletter for 3 voksne og 1 barn (kun fly med Star Tour) i slutten av juni. Ser at dere med Norwegian måttte ha betalt ca 12000 for t/r (3 voksne og 1 barn). Tror de billettene dere har er ganske bra pris for flyturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZINA Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juni 2009 Vi skal fly fra Gardemoen til Alcudia. Hotellet heter "Apartamentos Hotetur Bellevue Vi ønsker å bo nær strand og sentrum (shopping) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #5 Del Skrevet 24. juni 2009 Vi skal til Alcudia omtrent i samme tidsrom og har bestilt alt gjennom Startour. Vi er 2 barn og 2 voksne, og har betalt 28000 for vår reise, så deres reise er jo ganske billig! Men vet jo ikke hva dere får for pengene ift oss da. Vi får fly, buss t/t flyplassen, hotell 200 m fra stranda, basseng og barnebasseng på hotellet, 2-roms leilighet av ok standard (ikke luksushotell akkurat, men helt ok), og rom med balkong. Vi har også betalt 1000 kr ekstra for å få rom vendt mot basseng/strand istedet for mot gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gria Skrevet 25. juni 2009 #6 Del Skrevet 25. juni 2009 Det hotellet har jo fått litt dårlig omtale av gjester som har vært der. Men mest som går på at det har vært mye festing fra ungdom som har vært der i juni (et eller annet spansk studentstyr). Også ligger det ikke ved stranda men ved kanalen opp i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå