Gå til innhold

Phil and teds reiseseng

Vibi

Anbefalte innlegg

Jeg skal plukke ut reiseseng nå, og skjønner at Phil and Teds sin er den letteste jeg kan få tak i, uten at den blir mindre enn 60x120 oppslått..

Men hvilke butikker er det som fører den. Jeg finner den verken på hjemmesidene til barnas hus, reflex eller babyshop.. Fant den i nettbutikken til kidsandcare.no, men vil gjerne se på den før jeg betaler masse penger for den :)

Noen som vet?

Endret av Vibi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg så den utstilt her om dagen, og det var mest sannsynlig på Barnas Hus på Alnabru (vi pusser opp og er nokså ofte på Maxbo og Clasern for tiden ;)). Prisen vet jeg ingenting om.

Når det gjelder det med størrelse, må jeg si at selv om madrassmålet er 120x60 på den, så ser den mye mindre ut enn den vi har som er en Brio med rette sider. Jeg droppet P&T/BabyBjörn nettopp av den grunn. Men så skal vi også bruke vår ganske mye som "lekegrind" utendørs på hytta, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den utstilt her om dagen, og det var mest sannsynlig på Barnas Hus på Alnabru (vi pusser opp og er nokså ofte på Maxbo og Clasern for tiden ;)). Prisen vet jeg ingenting om.

Når det gjelder det med størrelse, må jeg si at selv om madrassmålet er 120x60 på den, så ser den mye mindre ut enn den vi har som er en Brio med rette sider. Jeg droppet P&T/BabyBjörn nettopp av den grunn. Men så skal vi også bruke vår ganske mye som "lekegrind" utendørs på hytta, da.

Vi må ha et lett og liten reiseseng til å reise med :-) Og denne er såpass at den får plass i kofferten! Nå har jeg funnet den på babyshop på salg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...