kinkeline Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg tok en Canesten stikkpille for sopp forrige lørdag, altså 4 dager siden, og idag hadde jeg litt oransje utflod. Det har jeg aldri sett før. Mensen får jeg ikke før om noen uker (bruker p-plaster så den er 100% regelmessig) og sopp utflod pleier å være grønngul. Da jeg søkte på oransje utflod på google så kom det bare masse gravidekvinner forumer opp. Nå er jeg skikkelig nervøs. Hvorfor i all verden har jeg oransje utflod? Det har bare kommet litt den siste timen, ikke noe før det. Jeg kan umulig være gravid når jeg bruker p-plasteret!
¤flicka¤ Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg fikk også oransje utflod av canesten stikkpiller, men jeg hadde noen småblødninger samtidig så jeg antok at det var rester av pillen sammen med litt blod - men det vet jeg jo egentlig ikke for sikkert. Har siden vært hos gynekolog (for noe annet), og alt var som det skulle være.
kinkeline Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2009 Takk for svaret. Føler meg litt bedre av at det også skjedde med deg da du brukte Canesten. Ingen andre som har oppleved oransje utflod?
Gjest Thirsha Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Takk for svaret. Føler meg litt bedre av at det også skjedde med deg da du brukte Canesten. Ingen andre som har oppleved oransje utflod? Hei!!!! ååå herregud nå ble jeg glad!! Jeg tok canesten for to dager siden og jeg fikk masse orange utflod i dag!!! Jeg ble SÅÅÅ redd og så fant jeg det du hadde skrevet her...Så man kan få det av canesten...det var en lettelse. tuuusen takk for at du skrev inn når du fikk det! Nå er jeg ikke så redd lenger. :D Hadde du det lenge?
Gjest Cristina Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Så at dette var skrevet i 2009 - men likevel, jeg har nettopp tatt canesten tablett (eller for 2 dager siden) og fikk plutselig oransje utflod, noe jeg fikk panikk over! Jeg hadde det bare i 2 dager, og nå i stad fikk jeg mensen, så tenkte kanskje det kunne være det. Men uansett, det er helt normalt!
Cata Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Husker ikke om det ble orange, men ble i allfall noe misfarging og jeg fikk litt småblødninger den ene gangen jeg har prøvd Canesten. Mistenkte jo at det hadde med den å gjøre, men greit å se at flere har opplevd liknende ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå