Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror denne kan bli vrien for meg å finne ut av, så jeg ber herved om hjelp. For kanskje 6-8 år siden hadde ei venninne av meg en parfyme som var så god, og jeg hadde alltid så lyst å kjøpe den, men hadde aldri råd. Prøver å finne den nå, men det er jo ganske umulig når jeg ikke vet navnet.

Flasken var iallefall rund i kantene, og hadde en stor, lysegrønn hette. Mener det var noe lysegrønn plast på sidene av flasken også. Den var ganske frisk, mener den luktet litt te. (Nei, det er ikke Green Tea av Elizabeth Arden jeg mener.)

Ååååå, jeg blir gal, husker så lite, vet bare at det syntes den var knallgod. Så er det noen som kan huske å ha hatt noe lignende? Setter pris på ALT av forslag!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tipper på Cabotine de Gres. Sjekk strawberrynet. Din beskrivelse av duften stememr med min opplevelse av den!

Skrevet

meg igjen. Den er på tilbud der nå, forresten! Håper dette hjalp1

Skrevet

Det er ikke den, men takk for hjelpen uansett! :) Flasken jeg leter etter er lavere, og troppen er avlang og lys grønn/turkis (om jeg husker rett).

Gjest Gjest
Skrevet

jeg vedder katta mi på at det er noe av escada.

Skrevet

Ja, sleng hit katta, for jeg er 100% sikker på at det ikke er Escada. ;)

Og det er heller ikke Laguna, men den er god den også.

Takk for forslag! Jeg blir gaaaaaaaal snart. Klarer ikke finne den.

Skrevet

OH MY GOD JEG FANT DEN!!!! Og det takket være den siden du linket til, Badabing! Tuuuuuuuuusen takk. :dagens-rose:

Skrevet
OH MY GOD JEG FANT DEN!!!! Og det takket være den siden du linket til, Badabing! Tuuuuuuuuusen takk. :dagens-rose:

Hvilken var det?

Skrevet

Det var denne. O.Zone av Sergio Tacchini. Men den er jo nesten umulig å få tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...