Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer skal vi reise til Phuket, Thailand å vere der i 14 dager. Noen som kan hjelpe oss å anbefale steder å reise til? transport osv

Vi skal flyge med thai airways, har hørt det skal vere ok. Hvordan er det med benplass, underholdning, mat på flyet?

Vi har bestillt samme hotell i 14 dager. fann ut at det var like greit, så har vi en fast plass å vere. I tillegg så slipper vi å reise rundt å bruke tid på å finne andre hotell. Vi skal bo ved stranden Bang Thao Bay. Noen som har vore der?

Ellers, hva MÅ vi gjøre og oppleve. Tar gjerne i mot andre gode tips med stor takk:)

hilsen lite reisevant:)

Skrevet
I sommer skal vi reise til Phuket, Thailand å vere der i 14 dager. Noen som kan hjelpe oss å anbefale steder å reise til? transport osv

Vi skal flyge med thai airways, har hørt det skal vere ok. Hvordan er det med benplass, underholdning, mat på flyet?

Vi har bestillt samme hotell i 14 dager. fann ut at det var like greit, så har vi en fast plass å vere. I tillegg så slipper vi å reise rundt å bruke tid på å finne andre hotell. Vi skal bo ved stranden Bang Thao Bay. Noen som har vore der?

Ellers, hva MÅ vi gjøre og oppleve. Tar gjerne i mot andre gode tips med stor takk:)

hilsen lite reisevant:)

Phuket er ikke akkurat favorittplassen min i Thailand. Alt for dyrt, og flere skandinavere der enn på Mallorca. Men av ting å gjøre kan jeg anbefale Phuket FantaSea, en liten men flott park som viser litt av Thailands rike kultur og historie. Ellers kan dere besøke Big Buddha på Nakkerd Hills, en fottur gjennom Khao Phra Thaeo nasjonalpark er også en flott tur. Elefantsafari er jo alltid gøy, ihvertfall første gang. Det går også ferger til flere mindre øyer utenfor Phuket, bla. James Bond Island.

Når det gjelder Thai Airways så må du være litt mere spesifikk. Skal dere fly fra Oslo, København, Stockholm eller andre steder i Europa. Thai har flere flytyper med varierende benplass og underholdningsmuligheter.

Gjest farge
Skrevet

Tusen takk for svar. Sjølv om det er blitt ein turistplass, så betyr det ikkje så mykje for oss. Vi er bare glade for at vi skal på tur:)

Vi skal fly direkte fra Oslo til Bangkok. Har vel ikkje fått så mykje anna infomasjon om flyet vil eg tru...

Skrevet
Vi skal fly direkte fra Oslo til Bangkok. Har vel ikkje fått så mykje anna infomasjon om flyet vil eg tru...

Hvis dere skal fly direkte fra Oslo, så reiser dere med Thai sine nye fly med meget god benplass og underholdning i setene. Reiste med det samme flyet på jomfruturen fra Bangkok til Oslo, og det var en behaglig opplevelse. Maten er grei nok, typisk flymat, ikke noe å rope hurra for.

God tur!

Skrevet

Det høres veldig bra ut:) Flymat er vel helt ok. Viktig med litt god benplass. Er det forresten noen som vet om en flink skredder på øya? Er det lurt å ta med en kjole eller et bilde av en kjole som en kan tenke seg å få sydd?

Skrevet

Jeg ville hoppet rett på ferja til Phi Phi. De selger billetter med transport til ferja på flyplassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...