Gå til innhold

Finne seg en ny etter brudd med "the one"?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Hei, etter en diger krangel i går uttalte kjæresten min at hvis dette forholdet gjennom 4 år ble slutt, så kom han til å finne seg en ny dame igjen. (Ikke rett etter da).

Jeg ble veldig overrasket og satt ut fordi han har alltid hevdet at jeg er den eneste han kunne tenke seg å vært sammen med, og om det skulle bli slutt så ville han heller være singel.

Så hva med dere der ute som er i et bra forhold som har vart en god stund: Hadde du funnet deg ny om det skulle blitt slutt?

Han sier det er normalt å finne seg ny etter et brudd, det tror jeg også men, ikke om det var ekte kjærlighet. (For da kan man liksom aldri finne noen som kan måle seg med eksen.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det, man blir jo lei kranglete damer etter en stund. Noen liker å ikke være single, de finner seg ei ny med en gang - ikke alltid det smarteste etter min mening.

Gjest Gjest
Skrevet

haha, selvsagt er det vanlig å finne seg en ny kjæreste etter et brudd. Har man først lært seg å elske, kan man elske igjen! "The one and only" blir litt for klissete amerikansk for meg, tror du virkelig på dette?

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg hadde syntes det var mer creepy om man ikke fant seg en ny etter et brudd med "the one". Da hadde det ikke vært mange par gitt!

Men om det virkelig var ekte kjærlighet, så burde det jo gå litt tid før man finner en ny, iallefall før man utbasunerer det til omverdenen.

Men hjelpes, å forvente at kjæresten ikke skal finne seg en ny etter brudd, det er vel drøyt.

Skjønner ikke helt at du kan tenke det ikke er greit jeg? Det gjør jo vondt, men en kan ikke forvente at man depper resten av livet.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Hvis det er The One tar ikke forholdet slutt.

Skrevet

Siterer.

Gjest LanaLane
Skrevet
Siterer.

Den tenkte jeg ikke på. Men det er hundre prosent sant. :jepp: Og om det tar slutt, så finner en tilbake til hverandre om det virkelig var meningen.

Skrevet
Den tenkte jeg ikke på. Men det er hundre prosent sant. :jepp: Og om det tar slutt, så finner en tilbake til hverandre om det virkelig var meningen.

Kjører egentlig den tankegangen jeg og. Er det ment to be så finner man tilbake til hverandre, uten at man må 'kjempe' for det. 'Whats ment to be will happen'

Skrevet

Det er vel de færreste som ønsker seg et liv som singel ut i evigheten, og jeg ser det som helt naturlig at man etter en stund, når man har slikket sine sår uansett hvor knyttet man var til en person der og da, vil være fullt istand til å elske en annen. Ting forandrer seg, også kjærlighet.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har hatt opptil flere kjærester som var "the one" der og da :)

Skrevet
Jeg har hatt opptil flere kjærester som var "the one" der og da :)

Ikke sant. "The One" er bare tull og fanteri fra billige bøker og klissete filmer... Må ikke forveksles med "en jeg er vanvittig forelsket i og passer bra nok sammen med"!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jo. For hvem sa at det var gjensidig?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har til gode å oppleve at min partner ikke har hatt en mann klar i det hun har dumpet meg. Fem på rappen gitt.

Gjest Kavali
Skrevet

De har jo alle en annen ting til felles også, brutal. Deg.

Kanskje du rett og slett velger feil damer?

Du går jo åpenbart for samme typen om igjen og om igjen hvis de alle oppfører seg likt. Kanskje på tide å tenke litt uttafor boksen sin?

Det er greit å ha "en type", men når den typen tilfeldigvis er utro horer, ja da er det på tide å titte litt på sitt eget atferdsmønster også.

Skrevet

Jeg var nok the One for min x, hun dumpa meg i fjor, mye pga av sine egne feilaktige meninger og oppfatninger.

Nå har hun skjønt det, og inviterer meg tilbake, men jeg har fått ei ny "the one" som jeg er lykkelig med.

Damer, hvis dere lytter til det mannen har å si uten å tolke eller vri på det, og uten å mistenke at det ligger andre ting bak, så slipper dere å feildumpe "The One"

Ellers så kjenner jeg to enker etter "The One". De har vært enker i 20-40 år, og kan aldri tenke seg noen ny mann.

Gjest Glør
Skrevet (endret)

Kjærlighet går som regel over, når man slutter å gi den næring. Og selv når den ikke dør ut vil jo de fleste finne seg en ny. Jeg har ei venninne som ikke kunne være sammen med sin store kjærlighet, pga en del omstendigheter, og selv hun har funnet seg nye kjærester. Hun innrømmer at de nye ikke kan måle seg med den store kjærligheten, men at forholdet kan fungere fint likvel.

Tror også det er mere vanlig at man gir opp tanken på the one når man blir eldre, og skjønner at det handler mere om å finne noen man kan både elske og fungere sammen med.

Endret av Glør
Skrevet
Har til gode å oppleve at min partner ikke har hatt en mann klar i det hun har dumpet meg. Fem på rappen gitt.

Det er kanskje fordi du har en tendens til å bli sammen med feil type damer kanskje?

Høres ut som du trenger en ny stragegi!!

Gjest brutal_mann
Skrevet
Det er kanskje fordi du har en tendens til å bli sammen med feil type damer kanskje?

Høres ut som du trenger en ny stragegi!!

Jepp. Ikke legge følelser i ting. Samt å skaffe seg nok cash til at pengemangel ikke er årsaken til at en blir dumpet.

Skrevet

Selvsagt hadde jeg funnet en ny. Merkelige spørsmål det stilles her.

Skrevet

Utrolig naivt å tro at han ikke skulle finne en ny om det ble slutt mellom dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...