Gjest Imsdal Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har to herlige tantebarn på 4 og 5 år, som jeg er så heldig å få passe. Ofte når jeg passer de har jeg de noen dager i strekk, og føler derfor at jeg må sette grenser når jeg har de, med f.eks. leggetider, søtsaker og støynivå. Jeg føler ikke jeg kan være "tulle-tante" når jeg har de såpass mye, og når jeg har måttet være streng mot de, får jeg så dårlig samvittighet etterpå, særlig etter de har dratt. Selv om vi har hatt det kjempekoselig sammen, får jeg så dårlig samvittighet. Slik som nå sitter jeg og vrir meg i dårlig samvittighet, siden jeg måtte være ganske streng mot en av de når de skulle legge seg i går. Sitter bare å tenker på at de kanskje ikke har hatt det fint når de har vært her pga dette, eller at h*n sovnet og var lei seg. Noen andre som har det slik?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Ta det med ro Barn er som regel tryggest på de som har klare rammer og grenser! De har nok hatt det fantastisk, noe annet tror jeg nok du ville ha merket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå