Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Hei, Jeg må kjøpe meg ny topcoat neglelakk, og den må være BRA! Samme hva den koster, det har ingenting å si, det viktige er at den sitter godt. Blank så klart, er kun til å forsegle den andre lakken Noen gode tips?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Hei, Jeg må kjøpe meg ny topcoat neglelakk, og den må være BRA! Samme hva den koster, det har ingenting å si, det viktige er at den sitter godt. Blank så klart, er kun til å forsegle den andre lakken Noen gode tips? Sitter med min top coat rett foran meg, kjøpte den hos negledama mi Den heter Bio sculpture Gel. Er helt fantastisk!
*Numi* Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har ingen tips, men vil bare advare deg mot Loreal sin Topcoat. Den blir matt med én gang, og ødelegger dermed utseendet på lakken under. Litt bomkjøp for min del den, ja...
Gjest Sidonie Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 (endret) Negldamen min anbefalte Mavala sin, hun sa den inneholdt litt akryl av det slaget man lager støpenegler med, slik at neglen ble hard og blank. Jeg er i hvert fall fornøyd. For superenkel fransk manikyr-lookalike anbefaler jeg: - et lag Micro 2000 (neglforsterker - virker!) - et lag Alessandro nail white et eller annet - lillablank lakk som får negltipper hvite - Mavala top coat Endret 23. juni 2009 av Sidonie
Kirby Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Essie 3-way Glaze er hands down den aller aller beste, både som base og top coat.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Takk for masse bra tips!! Jeg er så dritlei dårlig topcoat som slites av eller blir matt og rar.
Gjest Gjest_Kame_* Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Poshe Super-Fast Drying Topcoat Billig og superrask. Finnes på http://head2toebeauty.com/ Handler forresten også neglelakk der, China Glaze er like bra som Essie og OPI, finnes i utrolig mange farger og er veldig rimelig. (Frakten er litt dyr, men jeg handlet 10 lakker for omtrent 375,- kroner der for en tid tilbake.)
Gjest Raptuza Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Essie On the go hurtigtørke-topcoat er å anbefala. Tørkar alle laga kjapt. Men husk å la dei einskilde laga med lakk tørka mist ein halv time kvar før ny påføring, egen erfaring....
Gjest Gjest_Emmy_* Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Jeg bruker Mavala minute quick-finish top coat. Den sitter bra, og er veeldig glansfull. Den er å anbefale, 50,- hos KICKS parfymeri
minienthe Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 selges mavala hos de større kjedene som estetique etc ? har ikke kicks her i området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå