Gå til innhold

Hjep haster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klart hun er en seriøs arbeidstaker, selv om det kan dukke opp fristelser,

jeg hadde ikke reist på tur, men vist jeg hadde kjent sjefen min, så hadde

nok spurt,

men ikke etter bare fire vakter, da hadde jeg heller sett opp til deg, når du kunne jobbe litt nå, som ferien begynner

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
hei... nå har jeg bestemt meg, med å snakket med mannen min å lest her,

jeg kommer til å få så dårligsamvitighet vist jeg sier nei til de vaktene, også kjenner jeg verken sjefen heller kolegane enda, har trosalt bare hatt fire vakter til nå. i den nye jobben, det er jo et ansvar jeg har sakt ja til, å den må jo sjefen min stole på synest jeg da, hellers er jeg veldig useriøs i sjefens øyer synest jeg ,

å mannen har ordnet opp med den andre ferien, vi reiser på den turen, siste arbeids dag jeg har sent på ettermiddagen, det fikk han ordnet, så blir jo tur da hehe, selv om han får en uke alene på formiddagen sa jeg han hadde bare godt av å være alene litt også hehe,

men takk for all støtte jeg har fått her å nye inntryk, tror dere hadde gjort som jeg gjør nå

Unnskyld meg, men forstår jeg dette riktig? Mannen din ringer til din arbeidsgiver for å fikse på vaktene dine? Da hadde i alle fall jeg stusset som din nye sjef!

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Unnskyld meg, men forstår jeg dette riktig? Mannen din ringer til din arbeidsgiver for å fikse på vaktene dine? Da hadde i alle fall jeg stusset som din nye sjef!

Tror nok hun mener at mannen har fått endret avreisedato på ferien. det var jo mannen som hadde fikset med denne som en overraskelse.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hehe stemmer det, er mannen min som har fått endra dato til den ferien vi skulle på.

er da voksen nok selv til å ringe sjefen min vil jeg tro, hehe da ville hun nok ha stussa litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...