Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette noe dere gutter liker å se, eller er det andre ting dere foretrekker at dama gjør?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er dette noe dere gutter liker å se, eller er det andre ting dere foretrekker at dama gjør?

Må nok si at jeg ville likt det veldig godt! Har spurt dama om hun vil gjøre det foran meg men hun er fortsatt litt sjenert desverre. Et strippeshow der hun avslutter med å ta på seg selv ville vært helt knall.

Gjest Gjest
Skrevet
Må nok si at jeg ville likt det veldig godt! Har spurt dama om hun vil gjøre det foran meg men hun er fortsatt litt sjenert desverre. Et strippeshow der hun avslutter med å ta på seg selv ville vært helt knall.

Hvis du er mann, så syns jeg du skal la være å bruke slike begrep som "ta på seg selv"..

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du er mann, så syns jeg du skal la være å bruke slike begrep som "ta på seg selv"..

Ja, jeg er mann. Samme hva du kaller det, du skjønner hva jeg mener. Runke, onanere, fingre seg, plukk det som passer. Poenget er at ja, jeg syntes det er deilig å se dama mi gjøre det.

Skrevet

Liker absolutt å se det ja ;)

Gjest D-shol
Skrevet (endret)

hvorfor kan man ikke kalle det "ta på seg selv"?!?! Det er jo det man gjør.

Endret av D-shol
Skrevet

Tusen takk for svar:) Har tenkt å overraske partneren med litt ekstra show:)

Skrevet

Bare vær obs på at selv om guttene her liker det, så betyr det ikke at han liker det:)

Skrevet
Bare vær obs på at selv om guttene her liker det, så betyr det ikke at han liker det:)

Skal vel litt til at han IKKE liker det, tenker jeg. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Tusen takk for svar:) Har tenkt å overraske partneren med litt ekstra show:)

Sporty innstilling, skulle ønske kjæresten min kunne gjøre det samme! Men hun er nok litt mer sjenert...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det er bare :wow:

Andre ting foretrekkes også, egentlig alt når jeg tenker meg om, jo mer jo bedre.

Skrevet
Det er bare :wow:

Andre ting foretrekkes også, egentlig alt når jeg tenker meg om, jo mer jo bedre.

Hvilke andre ting?

:nysgjerrig:

Skrevet

Ja kan gjerne få litt tips til hva andre ting jeg kan gjøre:)

Gjest Gjest
Skrevet
hvorfor kan man ikke kalle det "ta på seg selv"?!?! Det er jo det man gjør.

Litt barnslig, og litt snerpete, syns jeg.

"Ta på seg"...?? ...på panna? ..på kneet?

...at hun runker, onanerer, fingrer osv....er mer i klartekst, i stedet for slike omgåelser..

Gjest Gjest
Skrevet
Ja kan gjerne få litt tips til hva andre ting jeg kan gjøre:)

Om du tenker i samme sporet, dvs. lage et show for typen din og vise deg for han er det jo mye man kan gjøre for å showe litt skikkelig for han, løfte det til nye høyder. Sikkert hyggelig om du runker for han til slutt, men gjør det gjerne mer sensuelt fra begynnelsen og bygg heller opp til en heftig avslutning. Det er mer spennenede om man ikke får se alt men en gang, men heller må vente litt på "godsakene".

Først kan man jo skaffe en strippestang for å gjøre det litt mer profesjonelt, og man kan øve seg litt på stripping foran speilet først. Instruksjoner finnes på nett ;)

Så, søk litt rundt og finn info om stripping, lyssetting og bekledning (klærne skal selvsagt av til slutt da...hehe) og øv deg gjerne litt før du gjør det for han. Hva du velger av klær kommer an på hva du tror han liker. Jeg selv ville nok likt at det begynte med litt hverdagslige klær, en sexy genser og et par vanlige jeans slik at man ikke aner noe på forhånd om hva hun skal gjøre, på den måten kan du gjøre det som en større overraskelse enn om du har på deg mer dristige klær fra begynnelsen av. Man kan jo uansett ha på seg råsexy hotpants og en trang topp under, etterfulgt av en minimal stringtruse og bikinitopp :)

Man bør også piffe seg opp litt ekstra med bra sminke og bodylotion slik at huden ser fin og myk ut.

Slik kan du sette det hele i gang veldig tilfeldig. Ta han med fra stua og inn i soverommet der du på forhånd har satt opp strippestanga og tilpasset belysningen og ta det hele derfra. Noen liker å ha musikk når man stripper, men det krever mer rytme og takt fra dama sin del og er vel heller ikke helt nødvendig i mine øyne bortsett fra veldig lett bakgrunnsmusikk for å dempe stillheten litt. Nå kan jeg selvsagt gå i detalj om hva slags progresjon i strippinga jeg ville ha likt, men siden innlegget nå sikkert begynner å bli langt og kjedelig å lese skal jeg fatte meg i korthet; begynn med klærne, ta så av deg genser og bukse slik at du viser "neste nivå", dvs. eksemelvis trang topp og hotpants. Så ned til stringtruse og bikinitopp før du til slutt ender opp naken og deretter avslutter med runking. For

hvert plagg du tar av passer du også på å gjøre noen sexy bevegelser. Legg deg f. eks i en sexy stilling der du fremhever ulike deler av kroppen. Noen ganger fokuserer du på ansiktet ditt, andre ganger på pupper, lår og rumpe. En stilling jeg liker å se kjæresten min i er gjerne at hun setter seg ned på alle fire med svai i ryggen og rumpa litt opp. Sexy, sensuelt og klassisk, men jeg kan love deg at det fungerer som bare det.

Kanskje ønsker du å ha flere nivåer, kanskje ikke. Opp til deg og hva du føler deg komfortabel med, hvor dristig du vil være og hva du tror han liker.

Lagdelte klær er jo absolutt heller ikke noe nytt innen stripping, men det er både klassisk og erotisk og fungerer fortsatt spør du meg!

Skrevet

Men hva med de jentene som bruker litt tid på å komme da? blir ikke det litt kleint å sitte å se jenta onanerer når hun bruker kanskje ti min på komme? hva syns guttene om det?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Men hva med de jentene som bruker litt tid på å komme da? blir ikke det litt kleint å sitte å se jenta onanerer når hun bruker kanskje ti min på komme? hva syns guttene om det?

Hvorfor skal hun holde på så lenge? Tar ikke lang tid før han kaster seg over henne...

Gjest Gjest
Skrevet

Trenger ikke være kjedelig det :) Jenta kan variere på forskjellige måter så man får forskjellig "innsyn". Man starter f. eks med å legge seg på rygg og runke der, så setter man seg på alle fire skrevende med rumpa bakover og runker med baken vendt mot han osv ;)

Om man vil unngå å runke så lenge kan jo jente begynne å runke litt underveis om hun klarer, litt utenpå stringtrusa før hun er naken. Og så tar man av seg for å vise frem avslutninga. Mange måter å gjøre det på.

Gjest nobilian
Skrevet
Litt barnslig, og litt snerpete, syns jeg.

"Ta på seg"...?? ...på panna? ..på kneet?

...at hun runker, onanerer, fingrer osv....er mer i klartekst, i stedet for slike omgåelser..

Jeg syns meningen din suger.

Noen sier rumpe, andre sier guttefitte. Noen sier safter, noen sier fitteslim, noen gir oralsex, andre suger klitt.

Hva du liker å si er likegyldig for alle andre enn deg selv. Det er ikke alle som liker klartekst.

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Hvilke andre ting?

:nysgjerrig:

Jeg nevner i fleng:

At hun

- tar på puppene sine

- stripper for meg

- biter meg i øreflippen mens hun freser "fy faen du gjør meg kåt, jeg vil ha deg"

- bruker kroppen sin til å guide meg hva hun vil

- at hun trygler om å få være objektet mitt og kommer gang etter gang fordi jeg bruker henne akkurat som jeg vil til å oppnå min tilfredsstillelse (da snakker vi Drømmedama altså - og de finnes)

- smiler dirty og sier "yes sir - med en gang" når jeg ber henne om enten å flette håret, få på dertil egnet antrekk å være den uskikkelige skolejenta, eller ber henner være den litt stramme, ikke så lett å overtale (særlig) sekretæren

- at hun ikke har hemninger og lar meg ta på, stryke, slikke, kysse, klemme overalt på henne fra isse til tær

- går ned på kne og viser med hele ansiktet at å suge meg er akkurat der og da det beste hun kunne tenkt seg

- kjenner at det er rett før jeg kommer, skyver meg vekk, snur seg i senga som om hun lå på en roterende plate, smetter hodet sitt mellom låra mine, slikker ballene mine, stryker og klemmer meg på rumpa mens hun med hes stemme hvisler "sprut på puppene mine - NÅ!"

For eksempel.................. fremdeles nysjerrig??????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...