Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg orker ikke dette mere.Føler meg fet og stygg.Jeg veier 76 kg og er 1.60 høy.Jeg spiser på mc donalds hver dag og trøstespiser sjokolade. Selvtillitten er på bånn hos meg.Kan noen hjelpe?
venus_ Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Hvorfor slutter ikke du å spise på mcdonalds og spiser sunn vanlig mat istedet? Å gjør noe med det, er det eneste som hjelper
Chanel.No5 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 (endret) Hvorfor slutter ikke du å spise på mcdonalds og spiser sunn vanlig mat istedet? Å gjør noe med det, er det eneste som hjelper Enig her, start med å redusere turene på Mc Donalds. Lag gode og næringsrike burgere hjemme vel, du kan grille karbonadekaker som er hjemmelaget med karbonadedeig/kyllingkjøttdeig sammen med masse av frisk salat som du putter inn i grove hamburgebrød,kan evt. ha litt kesam og ketchup på, pommes frites kan du lage selv ved å kutte opp poteter og ha de i ovnen. Dette smaker mye bedre enn det de serverer på Mc D. spør du meg Sjokoladen får du kanskje prøve å legge til helgene som en kos da.. Kommer du i gang med litt trening i tillegg så skal du se at ting endrer seg! Endret 23. juni 2009 av Lotte27
Annikken Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Det er fullt mulig å endre kroppsfasong. Men det krever litt arbeid. Det betyr ikke at du er lat om du ikke gidder gjøre arbeidet. Men du gjør et valg. Forbli som du er, eller arbeid med det og bli lettere Spis sunnere, tren. Så enkelt men likevel så vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå