sebra Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg er så fasinert over hvordan følelser forandres når man drikker. Hvorfor blir alt så forsterket? Jeg liker en fyr , og når jeg er edru så er jeg ikke såå forelsket , mens derimot når jeg drikker er jeg kjempe forelsket. Noen andre som har det sånn og? Hvorfor er det sånn? Er jo så slitsomt når man selv ikke skjønner hva som skjer...
Gjest Gjest_anonymnå_* Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg er så fasinert over hvordan følelser forandres når man drikker. Hvorfor blir alt så forsterket? Jeg liker en fyr , og når jeg er edru så er jeg ikke såå forelsket , mens derimot når jeg drikker er jeg kjempe forelsket. Noen andre som har det sånn og? Hvorfor er det sånn? Er jo så slitsomt når man selv ikke skjønner hva som skjer... Jeg har det også slik. Vet ikke hvorfor det blir slik.. Kanskje det er alkoholen (lykkerusen, musikken, godt humør, det sosiale osv) som gjør at vi blander de følelsene med forelskelse? Der og da føles alt så enkelt og bra!
sebra Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2009 ja alt føles så forbaska riktig.det er farlig hehe...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Jeg opplever det ikke sånn selv, men samboeren min gjør visst det. Vi er tilfredse og har det veldig godt sammen til hverdags. Han er flink til å vise meg med ord og handling at han elsker meg. Men når han har drukket så blir han ekstra ... tja, intens. Han gjør og sier det samme som ellers, men følelsene ligger liksom ekstra utenpå han med alkohol innabords. Merkelig fenomen, men bare koselig i vårt tilfelle.
Ethereal Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Kjenner meg igjen i det, ja. Ganske irriterende. Jeg jobber heller med å skru av følelsene når jeg er på fylla, enn å bli helt "emo". Fører aldri noe godt med seg det, vet dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå