Norbertine Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Vi tenker på å kjøpe oss en ny blender da den siste vi hadde gikk i stykker. Den skal kunne knuse is, og vi bør kunne ha den en god stund uten at den går i stykker. Har tenkt litt på Kitchen Aid, er dette den beste? Eller finnes det andre som er bedre eller like gode til lavere pris?
Gjest Gjest_Barbarella_* Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg hadde absolutt kjøpt Kitchenaid. Jeg kjøpte min på pixmania.com. God pris.
Sola^ Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Eg snuser på ein av Philips sine. Meiner den koster ca. 1000kr, og kom ok ut i test (gamal test, men likevel...) .http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/te...blendere_nov_07 Den eg kikka på har valgfritt filter til for å sile ut t.d. bringebær/jordbærfrø, viss ein vil det.
Sola^ Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Denne testen er nyere, og også her kom Philips bra ut "Det beste kjøpet".http://www.klikk.no/bolig/hus/article425697.ece Veit ikkje korleis kvaliteten er på desse, men det er nå Philips eg sjølv vurderer. Kitchenaid er kanskje gode, men 2000-2500 tykjer eg er mykje for ein blender.
Gjest rare Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Vi tenker på å kjøpe oss en ny blender da den siste vi hadde gikk i stykker. Den skal kunne knuse is, og vi bør kunne ha den en god stund uten at den går i stykker. Har tenkt litt på Kitchen Aid, er dette den beste? Eller finnes det andre som er bedre eller like gode til lavere pris? jeg hadde en princessblender, og når den ble ødelagt så jeg mitt snitt til å kjøpe kitchenaid. den eneste grunnen til at jeg ikke angrer kjøpt 100% er fordi den ser din ut på kjøkkenbenken..... men, det skal sies at jeg stort sett bruker blender til smoothies. har ikke testet den til suppe eller babymat osv. den blander forsåvidt helt greit i store porsjoner, men jeg må jobbe mye mer med "teknikk" for at jeg skal bli fornøyd med resultatet. det måtte jeg ikke med princess sin som vel kostet tre ganger mindre.
Gjest rare Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 jeg hadde en princessblender, og når den ble ødelagt så jeg mitt snitt til å kjøpe kitchenaid. den eneste grunnen til at jeg ikke angrer kjøpt 100% er fordi den ser din ut på kjøkkenbenken..... men, det skal sies at jeg stort sett bruker blender til smoothies. har ikke testet den til suppe eller babymat osv. den blander forsåvidt helt greit i store porsjoner, men jeg må jobbe mye mer med "teknikk" for at jeg skal bli fornøyd med resultatet. det måtte jeg ikke med princess sin som vel kostet tre ganger mindre. hehe...FIN skulle jeg vel skrive.
Gjest Raptuza Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Fekk Princess i gave i fjor. Den er bra, ca 400 kr og glaskolbe/knusar is. Den og rask i høve til den vi hadde før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå