Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å kjøpe oss en ny blender da den siste vi hadde gikk i stykker. Den skal kunne knuse is, og vi bør kunne ha den en god stund uten at den går i stykker.

Har tenkt litt på Kitchen Aid, er dette den beste? Eller finnes det andre som er bedre eller like gode til lavere pris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Barbarella_*
Skrevet

Jeg hadde absolutt kjøpt Kitchenaid. Jeg kjøpte min på pixmania.com. God pris.

Skrevet

Denne testen er nyere, og også her kom Philips bra ut "Det beste kjøpet".http://www.klikk.no/bolig/hus/article425697.ece

Veit ikkje korleis kvaliteten er på desse, men det er nå Philips eg sjølv vurderer.

Kitchenaid er kanskje gode, men 2000-2500 tykjer eg er mykje for ein blender.

Skrevet
Vi tenker på å kjøpe oss en ny blender da den siste vi hadde gikk i stykker. Den skal kunne knuse is, og vi bør kunne ha den en god stund uten at den går i stykker.

Har tenkt litt på Kitchen Aid, er dette den beste? Eller finnes det andre som er bedre eller like gode til lavere pris?

jeg hadde en princessblender, og når den ble ødelagt så jeg mitt snitt til å kjøpe kitchenaid.

den eneste grunnen til at jeg ikke angrer kjøpt 100% er fordi den ser din ut på kjøkkenbenken.....

men, det skal sies at jeg stort sett bruker blender til smoothies.

har ikke testet den til suppe eller babymat osv.

den blander forsåvidt helt greit i store porsjoner, men jeg må jobbe mye mer med "teknikk" for at jeg skal bli fornøyd med resultatet. det måtte jeg ikke med princess sin som vel kostet tre ganger mindre.

Skrevet
jeg hadde en princessblender, og når den ble ødelagt så jeg mitt snitt til å kjøpe kitchenaid.

den eneste grunnen til at jeg ikke angrer kjøpt 100% er fordi den ser din ut på kjøkkenbenken.....

men, det skal sies at jeg stort sett bruker blender til smoothies.

har ikke testet den til suppe eller babymat osv.

den blander forsåvidt helt greit i store porsjoner, men jeg må jobbe mye mer med "teknikk" for at jeg skal bli fornøyd med resultatet. det måtte jeg ikke med princess sin som vel kostet tre ganger mindre.

hehe...FIN skulle jeg vel skrive.

Gjest Raptuza
Skrevet

Fekk Princess i gave i fjor. Den er bra, ca 400 kr og glaskolbe/knusar is. Den og rask i høve til den vi hadde før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...