*Mocca* Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Og jeg gruer meg... Skal bo hos venner i ferieleilighet(som jeg ennå ikke vet nøyaktig hvor ligger). Skal ta hurtigbåten fra larvik til hirtshals med bil og barn på nesten 3,5 og 6,5. og jeg er nervøs for turen. Jeg alltid reist uten bil, aldri med barn på båt, og heller aldri på+ båttur alene. Jeg gruer meg for det å finne rett sted å plassre bilen imens vi venter på å kjøre ombord, får jeg plassert bilen som jeg skal i båten, og komme med ned i bil igjen og av båten. regner med at jeg kommer til å være rolig når nedoverturen er overstått, sånn at hjemturen er helt grei(nesten hvertfall) Men ja, jeg GRUER meg til det praktiske... Som det er en fordel også, at vi kan ha bagasjen i bilen og slipper bære masse.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Følg instruksene til de som jobber på/ved båten og kaia. Husk og skriv opp/husk hvor på båten du parkerer sånn at du slipper å være nervøs for for å ikke finne igjen båten.
meta2 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Bare å gi beskjed om at du er alene og de tar hensyn til det. Ikke lett å få ut to små barn i full fart. Ha det du skal ha med opp på båten lett tilgjengelig. Husk og å merke hvor du kommer opp fra bildekk. Svigers lette lenge etter bilen sin i fjor sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå