Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Som det står i overskriften, lurer jeg på om det er flere enn bare meg som kjenner kun spark på ene siden av magen, og om det kan indikere at noe er galt? Er forresten i uke 26.
Norbertine Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 (endret) Tviler på at det er noe galt, så lenge du faktisk kjenner spark. Kan morkaka ligge på den andre siden? Eller ligger babyen skjevt og sparker derfor kun på den ene siden? Jeg kjenner forøvrig bare sparking foran, nesten ingenting på sidene, selv om jeg kan se at babyen beveger seg der også. Endret 23. juni 2009 av Gåsemor
Gjest imli Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Som regel har det med barnets leie å gjøre. Ligger barnet i en stilling hele tida, blir det jo mye spark bare på et sted. Jeg hadde feks en ukes tid da ungen lå i seteleie, da fikk jeg kun spark i nedre del av magen.
Saeria Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Her trives gutten godt med ryggen på venstre side, og da kommer sparkene på høyre. Det er en naturlig konsekvens av leiet hans.
strandlaken Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har nesten helt fra jeg begynte å kjenne spark, kjent sparka på venstre side av magen.. Så og si ALDRI på høyre siden! Jeg vet ikke hvorfor, men har mest sansynlighet sammenheng med at jeg har foranliggende morkake på høyre side.. Er først de siste ukene nå, som jeg kjenner bevegelser over hele magen.. Men fremdeles mest på venstre side
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Godt å høre at det er flere som kun kjenner liv på den ene siden. Jeg har forranliggende morkake så det kan jo ha en sammenheng. Begynnte bare å tenke på det.. En lurer på så veldig mye rart når en er gravid.
karamella Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Det bekymret meg også... har kjent mye spark på ene siden av magen og bitte litt på andre siden.... alle vennindene mine maste om jeg hadde kjent hvordan babyen snur seg, hvor merkelig det er, men min snudde seg aldri... lå alltid kun mid hode ned, og bena, nesten hele tiden, til ene siden.... JOrdmor mente det var helt ok. men har ikke født enda, så det gjenstår å se hvordan babyen har det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå