stella K Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 har hørt at hvis du bruker vippetang ofte, så vil vippene stå nedover når du IKKE bruker det. er dette tilfelle?
Gjest Eurodice Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 har hørt at hvis du bruker vippetang ofte, så vil vippene stå nedover når du IKKE bruker det. er dette tilfelle? Det er bare tull. Hvordan skulle det gå til?
stella K Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2009 Det er bare tull. Hvordan skulle det gå til? he he, jeg har en venninne nemlig som er avhengig av vippetang... hun har brukt det i mange år, og når hun ikke bruker det så har vippene "falt" mer ned enn før..
#Angel# Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Kan jo bare være at hun føler det selv siden hun er vant med å bruke vippetang.
Pingting Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Kan jo bare være at hun føler det selv siden hun er vant med å bruke vippetang. Nettopp. Kan ikke se for meg at det å presse vippene oppover skulle få dem til å vokse ut igjen i motsatt retning?
stella K Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2009 okser jo ikke i motsatt retning, men hun viste meg det.. og de gikk liksom nedover. men da var dette sikkert noe spesielt for henne, da slipper jeg å bekymre meg for det
#Angel# Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Mine vipper går også nedover, men det har di alltid gjort, uansett om jeg bruker vippetang eller ikke. Så du trenger nok ikke bekymre deg for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå