Haris Pilton Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg vurderer om jeg skal sette inn ønskes leid-annonse på finn.no men ser at det koster 499 kr. Er det særlig mange utleiere som tar i bruk disse annonsene? Jeg vet jo at antall tilbakemeldinger avhenger av om annonsen er bra eller ikke, men jeg tenker sånn generelt sett, er det mange her som har blitt oppringt etter å ha lagt ut sånn annonse eller er det stort sett 499 kr rett ut vinduet? Jeg bor for øvrig i stavanger så det er jo nok av utleiere her i byen.
Gjest LanaLane Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 da jeg og min daværende kjæreste la ut annonse for 1,5 år siden fikk vi over 20 henvendelser. Absolutt verdt pengene, vår husvert sa han foretrakk det på den måten for da kunne han selv velge de han ville ha. Husk det er viktig med bilde!
Rosalind Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Ja! I forkant av at vi flyttet inn i leiligheten vår var vi rundt på visninger med opptil tjue andre potensielle leietakere. Så satte vi inn egen annonse, og fikk masse respons! Det er absolutt verdt pengene.
Gjest Gjest_Coarvi_* Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Nå satte ikke vi ut annonse på finn, men på hybel.no (kostet 30kr... ), og fikk nesten ikke noe respons. Nå er det gratis på hybel.no, så du kan hvertfall prøve der også. Mulig at det er flere som sjekker finn.no, men av leieannonser er det mange flere hybler/små leiligheter til studentpris på hybel.no enn på finn (hvertfall for den byen jeg skal studere i).
Gjest Gjest_Fjest_* Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Når vi skulle finne noen til å overta leiligheten slik at vi kunne forlate den tidligere så sjekket vi "ønskes leid" på hybel.no. Vet også om andre som raskt har fått leilighet på den måten. Eneste grunn til at den seksjonen ikke skulle funke supert må være at folk ikke vet om den. Det gjør alt så mye lettere og billigere for utleier. 500 kroner var litt av en pris dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå