Gjest Raptuza Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Noen som vet eller har gode råd om hvordan jeg kan få en midje igjen?? Jeg har gått opp 7 kilo siden i fjor høst og alt har lagt seg rundt livet . Føler meg håpløst ufeminin...hjelp meg!!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Anbefaler southbeachdietten. Gir en skikkelig kickstart og er lett og følge. Virker spesielt godt på de som har lagt på seg i voksen alder, særlig rundt magen. Jeg har selv gått ned det jeg ønsket på 2 uker (hadde 4 standhaftige kg etter at jeg fikk min nå 13 mnd gamle datter) og er veldig motivert til å fortsette å trene og spise sunt. Mye god info her
Chanel.No5 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Anbefaler deg å starte med kondisjonstrening. Om du trener på studio kan bruke kondisjonsapparatene der, gå på saltimer som høypuls, spinning osv. Om du ikke trener på studio så er svømming, løping, sykling og spaserturer gode alternativer. Få opp pulsen din ett par ganger i uken, tren også gjerne styrke i tillegg, økt musklatur gjør at forbrenningen din øker. Kombinasjon av styrke og kondisjonstrening er det beste om en ønsker å gå ned i vekt og stramme inn noen cm. Kostholdet er også alfa omega om en skal få fortgang i det. Spis små næringsrike måtider fordelt utover dagen. Frokost, lunsj, middag og kvelds samt 2 mellommåltider(evt. mellom frokost og lunsj samt mellom lunsj og middag). Dette gjør at blodsukkeret ditt holder seg på ett jevnt nivå og forbrenningen vedlikeholdes likeså. Håper dette hjalp deg litt..
Gjest Gjest_nyskjerrig_* Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Anbefaler southbeachdietten. Gir en skikkelig kickstart og er lett og følge. Virker spesielt godt på de som har lagt på seg i voksen alder, særlig rundt magen. Jeg har selv gått ned det jeg ønsket på 2 uker (hadde 4 standhaftige kg etter at jeg fikk min nå 13 mnd gamle datter) og er veldig motivert til å fortsette å trene og spise sunt. Mye god info her Jeg er i samme situasjon som TS. Lagt på meg 7-9 kg siste 6 mnd. Alt rundt magen av en irriterende grunn. Lurer derfor litt på hvor du kan bestille dette og er det noen bivirkninger.
frk.strøken Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Det finnes ingen hestekur og "sitt-i-sofaen-å-bli-slank-kur" her må man nesten desverre starte å trene. I tillegg tenke på kosten. Det fettet som setter seg rundt magen er også det "farligste" (er også der det er mest vanlig at det legger seg)
MarilynM Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Fett rundt livet skyldes nesten alltid en kombinasjon ev for mye raske karbohydrater, stress og for lite/dårlig søvn.. Alle disse fører til hormonell ubalanse og gir økt fettlagring rundt magen (såkalt eple-fasong). Kutt ut sukker/hvitt brød/hvit pasta/hvit ris ol, og innfør omega 3 og gode fettstoffer, samt protein til hvert måltid. =) Anbefaler bøkene "Kjernesunn familie, -Slik gjør vi det", og "10 år yngre på 10 uker". Og husk: Det finnes ikke noe tidspunkt som passer bedre enn akkurat nå for å gjøre de rette valgene for din kropp! Lykke til!
Annikken Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Begynn å rør deg. Helst 3 dager i uka. Kutt ut sukker og spis mindre porsjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå