Lady in Red Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Til alle dere som har erfaringer med selvbruning. jeg har en kjempelys hud og blir sjeldent farget av solen. Jeg prøvde en gang Dove sin selvbruning men den fungerte dårlig ettersom jeg fikk flekker i handen og ettersom jeg trener litt svettet den av veldig fort. Noen som har noen tips til en selvbruningskrem som fungerer bra - også når man svetter?
tante fiolett Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Ikke smør deg om dagen, før du skal trene. Smør deg om kvelden, en god stund før du skal legge deg slik at kremen trekker godt inn i huden. Jeg pleier alltid å smøre meg med selvbruning om kvelden - da er du fin og gyllen når du våkner Husk å vaske inni håndflatene, evt tørke inni håndflatene med en fuktig klut etter påføring.
Gjest Eurodice Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Til alle dere som har erfaringer med selvbruning. jeg har en kjempelys hud og blir sjeldent farget av solen. Jeg prøvde en gang Dove sin selvbruning men den fungerte dårlig ettersom jeg fikk flekker i handen og ettersom jeg trener litt svettet den av veldig fort. Noen som har noen tips til en selvbruningskrem som fungerer bra - også når man svetter? Jeg har god erfaring med og kan anbefale Selftan medium fra DC-collection. Den gir en fin, naturlig farge. Jeg bruker engangshansker når jeg smører meg inn for ikke å få farge i håndflatene. Så bruker jeg en liten svamp og smører oppå hendene. Som en annen har skrevet her, det er lurt å smøre seg inn om kvelden, så det trekker ordentlig godt inn og du ikke skal kle på deg noe etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå