Gå til innhold

Nå, hva synes dere jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

asj.. sett alt det håret på brystet?

Skrevet

Liker heller ikke hårete menn , men ellers ser han ganske kjekk og sjarmerende ut. I tillegg så er han kreativ,sporty , litt sexy ........

Skrevet

Hm...

Syns det var noe kjent med han jeg...

Å han måtte selvsagt være trønder :wink:

Skrevet

Syns ikke han var så værst jeg.... :D

Virket sjarmerende, å jeg hørte ett intervju med han på P4 i dag, der virket han både sympatisk og hyggelig.

Blir morsomt å se programmet.. :D

Skrevet

Hmm, likte intervjuet hans, er det noen som har hengt seg på?

Skrevet

Jeg vet om en som skal være med. Litt bitcy jente som det sjokkerer meg hvis vinner.(det er vel få som til syvende og sist ikke kjenner noen som er med når man bor i et land på størrelse md Norge)

Hadde ikke ehlt sansen for ungkaren, et eller annet som virker litt blæh :lol: Har ikke lest intervjuene, så kanskje jeg endrer syn hvis jeg gjør det. (Liker heller ikke hårete menn...)

Skrevet

Er det noe galt i å være trønder, Jinx?

Jeg synes Max Marius var litt tøfft navn. Samtidig litt uheldig da, VG har allerede slått til med "Max Flaks". Kanskje han kan plukke opp en reklamekampanje for Flax lotteriet etter hvert..

Skrevet

Ja jeg banner på at det er noen jeg vet hvem er som skal være med... :)

Typisk det!

Det er vel også typisk at det er med noen litt bitchy jenter, for å få opp stemninga og øke trykket. :D

Jeg har heller ikke lest intervjuene i avisene, men hørte som sagt på radio. Han VIRKET ikke som noen blei, men who knows???

Hårete er relativt.. Jeg liker ikke at de ser ut som en overfylt bush, men litt hår plager meg ikke.

Syntes det er sexy med litt hår på brystet jeg. ( Hysj, nå må ikke sambo høre meg for han har INGENTING... :ler: )

Gleder meg litt jeg! :oops:

Skrevet

Litt for blærete for meg...

Jeg kjenner også såvidt til en av jentene som er med, og han er visst langt i fra å være gifteklar - ville bare boltre seg med 20 pene damer, feste, nyte luksusen og bli kjendis... Virker ikke så spennende, men kommer nok til å se på bare fordi jeg er nysgjerrig... :roll:

Skrevet

Men når man tenker seg om... 20 kvinner er ikke mye å velge i. Alle vi andre kan/kunne jo velge helt fritt. :ler:

Skrevet

Tja, jeg er ikke helt overbevist om at dette er den rette ungkaren jeg gitt. Personlig synes jeg ikke han så noe spesielt kjekk ut heller...

Skrevet

Jeg syns hele konseptet er så støllete at jeg nesten får utslett bare av å tenke på det :evil:

Han er sikkert en OK fyr, men tenk så slitsomt når han skal ut med dama (som du fikk gjennom dette) og hele verden stopper dem hele tida for å høre åssen det går med dem og om den og den var like bitchy som hun virket på tv, og hvorfor valgte han ikke hu istedet... osv, osv... *grøss*

Tulliball, spør du meg :ler:

Suz :wink:

Skrevet

Har nå lest et par intervjuer med han, og hans søsken..

Å hørt intervju med han på radio idag..

Han virker som en skikkelig alright fyr :P

Gleder meg...

Er det noe galt i å være trønder' date=' Jinx?[/quote']

Håper da ikke det ? Er det ?

Skrevet
Jeg synes Max Marius var litt tøfft navn. Samtidig litt uheldig da' date=' VG har allerede slått til med "Max Flaks". Kanskje han kan plukke opp en reklamekampanje for Flax lotteriet etter hvert..[/quote']

:hoho::hoho::hoho:

Synes forøvrig ikke han var noe særlig. Virket litt for klysete for meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...