Gå til innhold

Sex på si

Fremhevede innlegg

Gjest sex på si
Skrevet

Jeg er en mann på 50 år som etter et kirurgisk inngrep for noen år siden fikk skadet noen nerver i underlivet,noe som har ført til at jeg får utløsning i løpet av sekunder,Problemet kan ikke løses.

Dette har selfølgelig ikke vært lett i et parforhold.

Vi har imidlertid løst dette problem med at min partner meget diskret men under full åpenhet ovenfor meg har sex på si enkelte ganger. Dette har fungert bra for oss,men er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Funker dette for Dere så er jo dette greit.

Skrevet

Hmmm, jeg ville kanskje løst det på andre måter enn å sende kona til en annen mann. Men det er jo meg..

Ville kanskje tatt henne med på kondomeriet og latt henne plukke ut noen leketøy som dere kan bruke sammen og hun alene om hun vil det.

Men hvis det funker for dere at hun har seg med andre, så er jo det rett for dere.

Skrevet
Jeg er en mann på 50 år som etter et kirurgisk inngrep for noen år siden fikk skadet noen nerver i underlivet,noe som har ført til at jeg får utløsning i løpet av sekunder,Problemet kan ikke løses.

Vi har imidlertid løst dette problem med at min partner meget diskret men under full åpenhet ovenfor meg har sex på si enkelte ganger. Dette har fungert bra for oss,men er det normalt?

Funker det for dere så er jo det veldig bra. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Skrevet

Vi har selv drevet sånn i noen år, det funker for oss og har gjort det sexuelle livet mitt bedre,

Skrevet
Hmmm, jeg ville kanskje løst det på andre måter enn å sende kona til en annen mann. Men det er jo meg..

Ville kanskje tatt henne med på kondomeriet og latt henne plukke ut noen leketøy som dere kan bruke sammen og hun alene om hun vil det.

Men hvis det funker for dere at hun har seg med andre, så er jo det rett for dere.

Jeg er en kvinne i min beste seksuelle alder, å sier meg helt enig med ovenstående.

Jeg ville ikke ha sviktet mannen min ved å gå til andre menn. Litt sånn "begynnelsen til slutten opplegg".

Så for meg hadde det IKKE vært normalt.

Det ville blitt et svært ydmykende tilleggsproblem av mannens problemer,- sett fra mine øyne.

Du kan jo gjøre mye, mye, mye deilig før du kommer inn?! :sengekos:

Når det nærmer seg klimaks er begge så klare at det toppes suverent med din innsats!!

Håper du får henne tilbake helt og fullt.

Stor klem! :klemmer:

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg synes det var et fint innlegg som viser at enkelte kan få dette til der en av partene er utilstrekkelig. Vi et par nå i 60 åra har praktisert dette etter at han ble inpotent. Dette skjedde ikke ofte og da under full åpenhet. Et poeng var at jeg aldri valgte samme elsker 2 ganger. Når vi reiste på ferie alene så ordnet vi det alltid slik at jeg hadde mulighet for å treffe noen på en diskre måte.

Dette har på ingen måte ødelagt for parforholdet vårt. Det dreier seg jo bare om å få dekke et behov partneren ikke kan fylle!!

Skrevet

Det er nok ikke så vanlig, men kanskje vanligere enn vi tror?

Syns forøvrig at det er flott du klarer å gi kjæresten din den friheten, uten at det ødelegger forholdet :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Trollefar og trollemor og lille ollebolle............. :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...