Gjest coraaa Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 jeg skulle ha overnattingsbesøk av bestevenninna, midt i filmen ringer en annen vennine å vil ha henne med på fest...hun sier først nei men drar til slutt..jeg hadde ikke lyst å bli med...jeg som er kjedelig eller hun dårlig venninne?
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Hun som var frekk Er enig med Maxtor
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Enig med de andre her. Jeg hadde blitt ganske såret om noen hadde gjort noe slikt mot meg.
Kassiana Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Fy søren så frekt! Hun oppførte seg som et barn! Hun er en skikkelig dårlig venninne!
kevlar Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Det var ikke særlig hyggelig av henne, og ikke at jeg implisitt sier du er kjedelig, men … Jeg vil anbefale deg å se Jim Carreys «Yes man». Tror vi nordmenn generelt kan lære mye fint om sosiale holdninger derfra. Jeg forsøkte i større og større grad å leve etter filosofien (ikke nødvendigvis ordrett fra filmen), selv om det betyr en mindre forutsigbar dag og uforutsette utlegg, men jeg har aldri hatt så varierte dager. Fra å vrikke stumpen med Mira til å bade i fjorden midt i mars. Noen ganger kan det lønne seg å bare kaste seg med på ting, selv om den første magefølelsen sier «Nei». Jeg vil påstå at man i større grad føler at man lever, og jeg har selv vært en nei-er alt for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå