Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest coraaa
Skrevet

jeg skulle ha overnattingsbesøk av bestevenninna, midt i filmen ringer en annen vennine å vil ha henne med på fest...hun sier først nei men drar til slutt..jeg hadde ikke lyst å bli med...jeg som er kjedelig eller hun dårlig venninne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tinkerbell87
Skrevet
Hun som var frekk

Er enig med Maxtor

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med de andre her. Jeg hadde blitt ganske såret om noen hadde gjort noe slikt mot meg.

Skrevet

Fy søren så frekt!

Hun oppførte seg som et barn!

Hun er en skikkelig dårlig venninne!

Skrevet

Det var ikke særlig hyggelig av henne, og ikke at jeg implisitt sier du er kjedelig, men … Jeg vil anbefale deg å se Jim Carreys «Yes man». Tror vi nordmenn generelt kan lære mye fint om sosiale holdninger derfra.

Jeg forsøkte i større og større grad å leve etter filosofien (ikke nødvendigvis ordrett fra filmen), selv om det betyr en mindre forutsigbar dag og uforutsette utlegg, men jeg har aldri hatt så varierte dager. Fra å vrikke stumpen med Mira til å bade i fjorden midt i mars. Noen ganger kan det lønne seg å bare kaste seg med på ting, selv om den første magefølelsen sier «Nei». Jeg vil påstå at man i større grad føler at man lever, og jeg har selv vært en nei-er alt for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...