Gå til innhold

Bryllup på Gran Canaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren ønsker plutselig å gifte seg på Gran Canaria. Noen som har litt info? Må man gifte seg i sjømannskirken eller finnes det andre måter å gjøre det på? kan man leie kjole og dress der? Hva med frisør? Reiser om 5 uker....

Hvor kan jeg evt henvende meg for å få hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde tenkt til å gifte oss der, men det ble endring i planene. Borgermesteren kan vie dere om dere ikke vil gifte dere i kirken. Det er en brydekjole butikk på Atlantico kjøpesenter i Vicendario(ikke så langt fra flyplassen), der kan dere kanskje leie. Ellers vet jeg ikke så mye.

Et nydelig sted å gifte seg på er øya på Anfi del mar(mellom Arguineguin og Puerto Rico). Men vet ikke hvor mye det koster. Det er en øy formet som et hjerte, grønt og frodig og masse nydelige blomster.

Lykke til :)

Skrevet
Vi hadde tenkt til å gifte oss der, men det ble endring i planene. Borgermesteren kan vie dere om dere ikke vil gifte dere i kirken. Det er en brydekjole butikk på Atlantico kjøpesenter i Vicendario(ikke så langt fra flyplassen), der kan dere kanskje leie. Ellers vet jeg ikke så mye.

Et nydelig sted å gifte seg på er øya på Anfi del mar(mellom Arguineguin og Puerto Rico). Men vet ikke hvor mye det koster. Det er en øy formet som et hjerte, grønt og frodig og masse nydelige blomster.

Lykke til :)

Ok. Takk for svar! Borgermesteren ja.. Blir vel vielse på engels da sikkert??

Skrevet
Her kan du får litt tips....:)
Skrevet
Her kan du får litt tips....:)

Der fikk jeg en del svar ja. Takk

Skrevet
Der fikk jeg en del svar ja. Takk

Trenger ikke tenke mer på dette for det var ikke ledig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...