Gå til innhold

Vise mer av bena

Gjest glad i utildekkede bein

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som er utrolig glad i beina til ei kvinne, man kan vel si at jeg er "leg guy", må innrømme at det er utrolig flott å se bena til en kvinne man er sammen med. Var helt herlig å se samboeren på stranda nå i den ene ferieuka vår, hun har fått en flott brunfarge på de lange bena hennes og det syntes at hun trener.

Nå når vi er hjemme skulle jeg ønske jeg fikk se henne mer med bare, uttildekkede bein, men vet ikke helt hvordan hun vil motta en sånn forespørsel. Kunne tenke meg å se henne i f. eks en veldig kort jeans shorts selv om vi bare er hjemme en søndags formiddag etter å ha vært ute lørdagen i forveien eller i andre hjemlige situasjoner. Kanskje man skulle ha gjemt bort joggebuksa og lagt frem en kort shorts og sett an reaksjonen, eller blir det kanskje for rett fram? ;)

Lurer litt på hvordan jeg da kan legge frem noe slikt.

Hvordan ville dere kvinner reagert om partneren deres hadde spurt om noe slikt? Har dere noe imot å vise beina deres mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig foretrekker jeg shorts om sommeren :) Jo kortere, jo bedre.

Gjest Maxtor
Skrevet

det var da en veldig uskyldig ting å be kjæresten om.

bare å spørre rett ut.

Skrevet

Kjæresten kjøpte kort shorts til meg da han var på tur - mulig det var et hint, og kanskje du kan gjøre det samme. :)

Men det må da være best å bare si rett ut: "Jeg synes du er så flott å se på i kort shorts, du har så nydelige ben. Kunne du tenke deg å vise frem bena dine oftere, også når det er bare oss to?". Jeg kan ikke tenke meg at hun skulle reagere negativt på det.

Jeg er litt skeptisk til å vise frem altfor mye av bena mine, for de har ikke sett sola i sommer, og jeg har litt komplekser for knærne mine. Men jeg har egentlig komplekser for mye annet rart også, og når kjæresten min sier at han liker den og den av mine kroppsdeler ekstra godt, så får jeg litt bedre selvtillit og blir mer villig til å vise meg frem. Jo oftere jeg får komplimenter, jo mer komfortabel er jeg med å vise meg frem.

Jeg hadde heller ikke blitt sur om du gjemte vekk joggebuksa og la frem en shorts :fnise: Forutsatt at du var til stede og kunne forklare poenget, da.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du kan spørre henne og si at det er fordi du synes hun har så fine ben. Skjønner ikke hva som skulle vært galt med det? Hun blir sikkert smigret.

Selv har jeg ikke spesielt lange eller smekre ben, så regner ikke med at noen titter spesielt på dem. Men hadde en kjæreste spurt om jeg kunne gå i litt utringet topp nå og da, hadde jeg ikke hatt noe imot det. ;)

Skrevet
Kjæresten kjøpte kort shorts til meg da han var på tur - mulig det var et hint, og kanskje du kan gjøre det samme. :)

Men det må da være best å bare si rett ut: "Jeg synes du er så flott å se på i kort shorts, du har så nydelige ben. Kunne du tenke deg å vise frem bena dine oftere, også når det er bare oss to?". Jeg kan ikke tenke meg at hun skulle reagere negativt på det.

Jeg er litt skeptisk til å vise frem altfor mye av bena mine, for de har ikke sett sola i sommer, og jeg har litt komplekser for knærne mine. Men jeg har egentlig komplekser for mye annet rart også, og når kjæresten min sier at han liker den og den av mine kroppsdeler ekstra godt, så får jeg litt bedre selvtillit og blir mer villig til å vise meg frem. Jo oftere jeg får komplimenter, jo mer komfortabel er jeg med å vise meg frem.

Jeg hadde heller ikke blitt sur om du gjemte vekk joggebuksa og la frem en shorts :fnise: Forutsatt at du var til stede og kunne forklare poenget, da.

Har passet på å gi komplimenter når hun f. eks går ut av dusjen ja :) Og det skal jeg naturligvis fortsette med. Er nok også en god ide å kjøpe noen sexy plagg, hun kler seg stort sett i lange bukser eller skjørt til vanlig så det er desverre ikke korte shorts i garderoben. Men skal kjøpe inn noen frekke plagg.

Kanskje jeg går for å gjemme bort andre plagg, legge frem en sexy shorts samtidig som jeg legger igjen en liten gave og et brev der jeg forklarer hvor deilig jeg syntes hun er og at jeg lager et bra måltid hvis hun bruker shortsen en stund ;)

Skrevet
Kanskje jeg går for å gjemme bort andre plagg, legge frem en sexy shorts samtidig som jeg legger igjen en liten gave og et brev der jeg forklarer hvor deilig jeg syntes hun er og at jeg lager et bra måltid hvis hun bruker shortsen en stund ;)

Synes det høres ut som en god idé, jeg. :)

Jeg ville iallefall likt det hvis kjæresten min fant på noe lignende. Særlig hvis han kledde av meg igjen etter maten...

Gjest Gjest
Skrevet
Synes det høres ut som en god idé, jeg. :)

Jeg ville iallefall likt det hvis kjæresten min fant på noe lignende. Særlig hvis han kledde av meg igjen etter maten...

Kommer nok til å gå for noe sånt ja :) Og kan nok tenkes at klærne kommer av igjen om hun viser seg litt og hever stemninga på den måten, hehe.

Tror nok heller ikke du trenger å ha så mye komplekser for egne ben. Kan ikke snakke for alle gutter, men mange av oss er ganske glad i beina hennes samme om de ikke har den perfekte brunfargen eller ei. Brunfarge kan være pent det men ikke et must for min del hvertfall. Så jeg skkjønner ikke at jenter stresser mye med den brunfargen. Om jeg får lov til å komme med en preferanse på bein ville jeg heller likt at hun vokser dem. Ingenting som å kjenne på velstelte ben!

Skrevet

Så lenge du fokuserer på at du synes kjæresten er fin i shorts, og ikke det at du ikke liker henne i joggebuksene, så burde det vel gå bra :) Å foreslå at hun skal vokse leggene er ikke akkurat lurt å ta i samme slengen..

Gjest Gjest
Skrevet

Men jeg skjønner ikke helt det med shorts... Er ikke korte skjørt det optimale?

Gjest Gjest
Skrevet
Så lenge du fokuserer på at du synes kjæresten er fin i shorts, og ikke det at du ikke liker henne i joggebuksene, så burde det vel gå bra :) Å foreslå at hun skal vokse leggene er ikke akkurat lurt å ta i samme slengen..

Vil bare at hun viser beina litt mer i shorts, men hun er absolutt ikke stygg i noe som helst klesplagg etter min mening. Hun skal selvsagt gå med det hun føler seg komfortabel i men om hun vil vise mer av seg selv setter jeg selvsagt pris på det ;)

Stresser heller ikke med voksing. Ja, det blir et digg resultat skal jeg innrømme, men beina hennes er nå veldig lekre uansett så det er såklart noe man ikke pusher på med. Var bare ment som et moteksempel på at mange jenter stresser så veldig med denne brunfargen. Poenget er vel at mange jenter kanskje føler seg unødvendig usikre på beina sine, de fleste menn vil nok like dem uansett!

Gjest Gjest
Skrevet
Men jeg skjønner ikke helt det med shorts... Er ikke korte skjørt det optimale?

Er vel sikkert smak og behag det regner jeg med. Selv har jeg jo en greie for veldig korte shorts som er lave i livet og såvidt viser litt rumpe, andre liker kanskje korte skjørt. Men om dama heller foreslår et miniskjørt er det såvisst ikke meg imot, det er også et veldig bra alternativ :)

Gjest Ludvig
Skrevet
Er vel sikkert smak og behag det regner jeg med. Selv har jeg jo en greie for veldig korte shorts som er lave i livet og såvidt viser litt rumpe, andre liker kanskje korte skjørt. Men om dama heller foreslår et miniskjørt er det såvisst ikke meg imot, det er også et veldig bra alternativ :)

Kort skjørt kombinert med strømper og høye hæler er det optimale (for meg). Da blir jo spørsmålet om brune, hvite, vokset eller ikke mindre aktuelt. Å stryke oppover et nylonkledd lår til du når en strømpekant og deretter en (liten?) hårdott er utrolig opphissende da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...