Sarah_83 Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Nå er det like før. Plutselig kom jeg til å tenke på noe..... hvor i all verden skal jeg ha blikket når jeg går opp gulvet???????? Hjelp... skal jeg se rett frem eller på gjestene eller hva....????????? ææææ er redd jeg kommer til å se i gulvet og det er jo teit. Hvor skal jeg se hen???
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Nå er det like før. Plutselig kom jeg til å tenke på noe..... hvor i all verden skal jeg ha blikket når jeg går opp gulvet???????? Hjelp... skal jeg se rett frem eller på gjestene eller hva....????????? ææææ er redd jeg kommer til å se i gulvet og det er jo teit. Hvor skal jeg se hen??? Står ikke mannen ved presten i begynnelsen, mens du går opp gulvet? Jeg ville sett på mannen du skal leve resten av livet med, smilt og vært lykkelig;)
Gjest godt gift Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Gå små skritt, så trenger du ikke se i gulvet for å se hvor du tråkker Se bort på mannen din, og på gjestene når du går oppover, jeg tror det kommer ganske naturlig
krillan Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Dette har jeg også tenkt på,blir helt nervøs av å tenke på det. Særlig om alle ser på meg..... Jeg har tenkt at jeg kjenner jo alle som kommer godt, se på en og en som den personen vi kjenner og ikke på forsamlingen.
Gjest brud 2008 Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Ikke se i gulvet. Jeg hadde helt hetta da jeg skulle gå inn, og ble helt stresset når jeg kom inn og alle glodde på meg (som forventet), men så husket jeg et råd en av mine venninner sa til meg dager før: "smil nå da før når du går opp, det er finest når bruden smiler". Så tenkte jeg, jeg får se på mannen min for da smiler jeg i hvertfall, og så festet jeg bare blikket på han der fremme, og da gikk alt bra Er du nervøs så ikke stress med å se deg så mye rundt. Se på din kommende ektefelle, så går det kjempefint!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Det siste jeg sa til min far før dørene åpnet seg var: nå må vi huske på å gå seint å smile, men jeg nærmest sprang opp kirkegulvet å så ned i gulvet for jeg ble så nervøs å flau. I det dørene åpnet seg mistet jeg helt hode. Min svigerinne sa at det var bra hun filmet meg opp kirkegulvet for hun hadde aldri rukket å ta bildet for jeg gikk så fort. Så gå seint, smil å fest blikket på mannen din
Ellevill Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Nå er det like før. Plutselig kom jeg til å tenke på noe..... hvor i all verden skal jeg ha blikket når jeg går opp gulvet???????? Hjelp... skal jeg se rett frem eller på gjestene eller hva....????????? ææææ er redd jeg kommer til å se i gulvet og det er jo teit. Hvor skal jeg se hen??? Bare en vill tanke, men hva med å se på mannen din? Det er vel derfor du er der?
Gjest D-shol Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 tror jeg kommer til å se litt på mannen og litt på gjestene, men aller helst på alteret, fordi jeg kommer til å grine som en tulling :gjeiper: Er godt trent i det å se "på et abstrakt punkt"
lilleGrethe Skrevet 24. juni 2009 #9 Skrevet 24. juni 2009 Å jeg blir også lett tårevåt i bryllup (det er så flott når folk elsker hverandre!), og kommer garantert til å kjempe mot tårene når jeg går opp alteret.. Skal nok klare å smile, men vil jo helst se bra ut hele dagen.. Går det an å ha Kleenex i BH-en??
MellonCollie Skrevet 24. juni 2009 #10 Skrevet 24. juni 2009 Jeg så ikke mannen så godt - det er en ganske lang kirkeoppgang der vi giftet oss, og han sto jo ved siden av sine foreldre der oppe Men jeg tittet på gjestene først, og mamma - hun sto jo også der oppe, litt mer alene. Og så når jeg endelig kom nærme nok, så tittet jeg på mannen min. Var ikke noe problem med smilet her i alle fall, gliset er på fra dørene går opp og til kvelden var over her i gården
Gjest Faerie Skrevet 24. juni 2009 #11 Skrevet 24. juni 2009 Å jeg blir også lett tårevåt i bryllup (det er så flott når folk elsker hverandre!), og kommer garantert til å kjempe mot tårene når jeg går opp alteret.. Skal nok klare å smile, men vil jo helst se bra ut hele dagen.. Går det an å ha Kleenex i BH-en?? Hva har man ikke forloveren for?
nadinice Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Går det an å ha Kleenex i BH-en?? Hva har man ikke forloveren for? Hm....betyr det at jeg må polstre BHen full, Lille Grethe?
Solstrålejenta Skrevet 24. juli 2009 #13 Skrevet 24. juli 2009 Hm....betyr det at jeg må polstre BHen full, Lille Grethe?
lilleGrethe Skrevet 25. juli 2009 #14 Skrevet 25. juli 2009 Hehe, er du også her Vi får vel utstyre deg med veske til Kleenex, da
Gjest lattergalen Skrevet 29. juli 2009 #16 Skrevet 29. juli 2009 Hva med å gjøre som disse? Hehe. holdt på å le meg ihjel :D http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=...0G0X&ref=nf
GlaJenta88 Skrevet 29. juli 2009 #17 Skrevet 29. juli 2009 Hva med å gjøre som disse? Hehe. holdt på å le meg ihjel :D http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=...0G0X&ref=nf Det er den mest fantastiske inngangen jeg har sett tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå