Gjest :) Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hei! Som emnet er beskrevet, så er jeg invitert til forlovelsesfest og jeg ønsker meg en pen og rimelig kjole som ikke koster mer enn 300 kr. Har dere noen gode forslag på hvilken butikk jeg kan få kjøpt en fin kjole? og eventuelt i hvilket senter? vet dere prisen, fortell meg gjerne det også. Takker så mye for svar.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Hei! Som emnet er beskrevet, så er jeg invitert til forlovelsesfest og jeg ønsker meg en pen og rimelig kjole som ikke koster mer enn 300 kr. Har dere noen gode forslag på hvilken butikk jeg kan få kjøpt en fin kjole? og eventuelt i hvilket senter? vet dere prisen, fortell meg gjerne det også. Takker så mye for svar. Det kan være *maks* 400 kr på kjolen. Håper noen vet noe
*Numi* Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 HM? Cubus? Lindex? Der har de ofte fine billige kjoler, synes jeg. Du kan jo ta en tur innom hm.com.
Xtra_lilje Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Hvor bor du? Vila har tidvis fine kjoler i den prisklassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå