Gå til innhold

Storby-og badeferie

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Hei. Vi har lyst på en ferie med både storby og bading. Hadde tenkt å bo noen dager i en stor by med shopping, for så å bo på et hotell med strand og badebasseng. Helst ikke så langt unna hveradre. Noen som har noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Hei. Vi har lyst på en ferie med både storby og bading. Hadde tenkt å bo noen dager i en stor by med shopping, for så å bo på et hotell med strand og badebasseng. Helst ikke så langt unna hveradre. Noen som har noen forslag?

Barcelona ! Der har du begge deler i en by. Mange fine hoteller både ved strendene og i sentrum. Bor du i området Barrie Gotic ( gamlebyen) er det enten 10-15 min å gå til stranda eller 5 min med t-bane , da bor du midt i shoppingområdene, og omvendt om du bor ved sranda :jepp:

Skrevet

likte veldig godt alanya jeg..

masse shopping og flotte strender

Gjest Gjest
Skrevet

South Beach, Miami. Både flott strand og gode shoppingmuligheter.

Skrevet

Barcelona! Kunne ha reist tilbake dit når som helst. Den byen har alt. Shopping, strender, kultur, god mat. Helt herlig!!!

Gjest Gjest_Babe_*
Skrevet

Palma på Mallorca. Masse flotte butikker i byen og fine strender rundt. Og kult uteliv om kvelden/natta.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Støtter Barcelona og Palma. Begge steder er supre alternativer.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg foreslår Lisboa, kjekk og ikke for stor by, og så noen dager i Cascais som ligger en liten tme med tog fra hovedstaden. Fin turisby med flotte strender.

Eller København: Da må du jo være litt heldig med været, men den fine byen og med de flotte strendene ikke langt unna, fin plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...