Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hei. Vi har lyst på en ferie med både storby og bading. Hadde tenkt å bo noen dager i en stor by med shopping, for så å bo på et hotell med strand og badebasseng. Helst ikke så langt unna hveradre. Noen som har noen forslag?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Hei. Vi har lyst på en ferie med både storby og bading. Hadde tenkt å bo noen dager i en stor by med shopping, for så å bo på et hotell med strand og badebasseng. Helst ikke så langt unna hveradre. Noen som har noen forslag? Barcelona ! Der har du begge deler i en by. Mange fine hoteller både ved strendene og i sentrum. Bor du i området Barrie Gotic ( gamlebyen) er det enten 10-15 min å gå til stranda eller 5 min med t-bane , da bor du midt i shoppingområdene, og omvendt om du bor ved sranda
NoAngel Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 likte veldig godt alanya jeg.. masse shopping og flotte strender
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 South Beach, Miami. Både flott strand og gode shoppingmuligheter.
Lizzee Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Barcelona! Kunne ha reist tilbake dit når som helst. Den byen har alt. Shopping, strender, kultur, god mat. Helt herlig!!!
Gjest Gjest_Babe_* Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Palma på Mallorca. Masse flotte butikker i byen og fine strender rundt. Og kult uteliv om kvelden/natta.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Støtter Barcelona og Palma. Begge steder er supre alternativer.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Jeg foreslår Lisboa, kjekk og ikke for stor by, og så noen dager i Cascais som ligger en liten tme med tog fra hovedstaden. Fin turisby med flotte strender. Eller København: Da må du jo være litt heldig med været, men den fine byen og med de flotte strendene ikke langt unna, fin plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå