Gå til innhold

Etter sex

Fremhevede innlegg

Gjest fargerik
Skrevet

Jeg har aldri opplevd dette jeg opplever med en knullekompis nå, og lurer på om dette er vanlig...

For det første er han helt stille under hele samleiet... ikke en stønning, ikke ett ord.

Og etterpå blir han litt kald. Han er fortsatt blid og vi snakker bra sammen og sånn, men før sexen så er han ganske ivrig på kroppen min, men etterpå er han ikke i nærheten av meg engang.

Jeg tenner på lyder og det at han er så stille gjør meg litt usikker. Og så går det for han og så merker jeg ikke noe forskjell, bare at han blir stille.

Regner med at han ikke er "unormal", men er det vanlig? Og hvis man er en sånn stille type som ikke er veldig kosete etterpå - er det sånn man bare er, eller er det en mulighet for å forandre seg?

Jeg lager lyder, og jeg tror ikke jeg hadde klart å slutte å lage lyder om han hadde bedt meg om det. Det hadde blitt ganske amputert sexliv for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Uggg, slik var min eks også. Aldri en lyd, og en sånn voldsom greie for å ta seg sammen når han kom. Jeg ble skikkelig frustrert av det, og syns det var skikkelig turn off.

Han var glad i meg, og var alltid ivrig på sex. Men i hans tilfelle handlet det nok om at han var en voldsom kontrollfrik, og for han var det et tegn på svakhet å la seg rive med.

Jeg er helt motsatt, så det måtte bli feil. Jeg syns sex blir stusselig og amputert uten noen som helst tegn på nytelse.

Gjest Gjest
Skrevet

ååå. det hørtes ikke gøy ut.. under sex burde man sleppe alle hemninger og nyte tilværelsen ! og etter sex, da foretrekker jeg kosing.. kjempe herlig.. ville synes det hadde vært rart om vi ikke skulle ligge i armene til hverandre og småkysse og sånt..

Gjest KateW
Skrevet
Uggg, slik var min eks også. Aldri en lyd, og en sånn voldsom greie for å ta seg sammen når han kom. Jeg ble skikkelig frustrert av det, og syns det var skikkelig turn off.

Han var glad i meg, og var alltid ivrig på sex. Men i hans tilfelle handlet det nok om at han var en voldsom kontrollfrik, og for han var det et tegn på svakhet å la seg rive med.

Jeg er helt motsatt, så det måtte bli feil. Jeg syns sex blir stusselig og amputert uten noen som helst tegn på nytelse.

:fnise: Jeg hadde glemt at vi hadde samme eks, Purplis!

Skrevet

Vel, for inntil et par år siden var jeg veldig sånn også.

Jeg gav aldri en lyd fra meg, ikke når jeg ble sugd, når vi hadde sex, eller når jeg kom.

Jeg skal innrømme å si at jeg syns at jeg virket feminin hvis jeg laget lyder, siden den gangen trodde jeg at det bare var jenta som skulle lage lyder.

Men så, ble jeg sammen med ei jente og vi var sammen lenge nok til at jeg følte meg trygg på henne og merka hvor vill hun ble når jeg viste med hele meg hvor mye jeg nøyt alt hun gjorde med meg ;)

Fant også ut at jenta suger lenger hvis jeg viser med lyd at jeg liker det :P hehe

Selvom maaange jenter sa til meg at de vil ha lyder fra meg, så tok det sin tid altså. Kanskje han du knuller på vil forandre seg med tid, kanskje ikke...

Gjest Gjest
Skrevet
For det første er han helt stille under hele samleiet... ikke en stønning, ikke ett ord. Og etterpå blir han litt kald. Han er fortsatt blid og vi snakker bra sammen og sånn, men før sexen så er han ganske ivrig på kroppen min, men etterpå er han ikke i nærheten av meg engang
Helt vanlig, men kan de fleste tilpasser seg den andre personens ønsker og behov - og stønner, og koser mer.

Har hørt at siden de fleste gutter onanere mye mere og mye tidligere en jenter, har de lært seg å ta visse forhåndsregler. Blant annet har de lært seg å onanere ofte, gjerne på gutterommet - og ikke minst stille :)

Samtidig har de ørene på stilker og drar opp buksene ved den minste lyd fra mors kasseroller....

Noen mener også at det er noe genetisk med menns trang til å lage lite lyder, og samtidig være på vakt.

I urtiden (og dyreriket) vil mannen bli ferdig så fort som mulig, da han er veldig sårbar under selve akten. Samtidig som han må være kjapp, må han altså også være stille - og ikke minst på vakt.

Uansett, denne vanen (instinktet) er så innarbeidet at det ikke bare er å slå av en bryter, når mannen går fra onanering til fast forhold.

At menn er lite kosete etter sex, er intet nytt. Grunnene er noe av det nevnt ovenfor. Ikke særlig lurt å være sårbar og utsatt i timesvis timesvis, når fienden (farene) lurer bak ryggen.

Av samme grunn ? - Har menn ofte et behov (alltid?) et behov for "tøm og røm"

Gjest Purple Haze
Skrevet
:fnise: Jeg hadde glemt at vi hadde samme eks, Purplis!

:skratte:

Godt du minnet meg på det, for det hadde jeg nok fortrengt ;)

Gjest Gjest
Skrevet

På en deilighetsskala fra 1 til 10, kan du være 9,5 FØR han har fått utløsning, mens kun 2,5 ETTERPÅ. Han har fått gjordt det naturen (og begjæret) har bedt om, og føler seg forsyndt og fornøyd. Klar for andre ting, eller lad opp batteriene med litt søv.

Gjest Gjest
Skrevet
På en deilighetsskala fra 1 til 10, kan du være 9,5 FØR han har fått utløsning, mens kun 2,5 ETTERPÅ. Han har fått gjordt det naturen (og begjæret) har bedt om, og føler seg forsyndt og fornøyd. Klar for andre ting, eller lad opp batteriene med litt søv.

Haha... vel, jeg hadde ikke blitt lenge om jeg mistenkte dette hos gutten min. Her er det en mye enklere forklaring - han, jeg, VI er altfor varme og svette til å drive på å kose og tafse etterpå!

Dessuten er mannen sin hjerne utrolig enkel. Det har lite med damens attraktivitet å gjøre, vil jeg tro , og heller den utrolig rare prosessen som skjer i hodet til mannen etter han har hatt utløsning.

1. fullstendig utladning (vedder en tier på at et nevrologisk måleapparat ville gitt en rett strek)

2. fullstendig omkobling (fra sex til f.eks. "jeg er sulten" "jeg er trøtt" "jeg er sinnsykt varm og vil ut fra dette klamme rommet nå!")

3. fullstendig forvirring (damens reaksjon tyder på at han har gjort eller sagt noe feil, men han aner ikke hva fordi han har glemt hva de nettopp gjorde pga pt. 1 og 2)

Skrevet (endret)

Siden dere bare er knullekompiser føler han kanskje at han har gjort sin jobb når han er ferdig. Det kan hende at han er kald for å understreke at dette er kun sex, ingen følelser.

Endret av millaen
Skrevet

:fnise: Mm, han blir kanskje fysisk kvalm av den nakne kvinnekroppen ved siden av seg :foto:

Gjest *heldig*
Skrevet

Er det bare min elskede som er kosete etter sex? vi ligger ikke å kysser osv, men han liker å ligge i skje og sovne med handa over meg. Det er mest etter sex og om morgenen at han er kosete, og det er alltid kjempetrivelig:)

Gjest Gjest
Skrevet
Og etterpå blir han litt kald. Han er fortsatt blid og vi snakker bra sammen og sånn, men før sexen så er han ganske ivrig på kroppen min, men etterpå er han ikke i nærheten av meg engang.

Denne bør du reagere på, det kan være hva som helst som ligger bak, men jeg tenker at han bruker deg bare for sex å får dårlig samvittighet etterpå, ikke sikkert at det e slik men kjenner meg igjen i dette en aning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...